čtvrtek 23. února 2017

recenze: jednorožci v lahvičce od Trend it up

To mě takhle jednou kamarádka podarovala lakem na nehty. A já se do něj na první pohled zamilovala.


Laky od Trend it up jsem sice v DMku okukovala, dokonce jsem si jeden odnesla domů, ale tuhle Holo Dimension řadu jsem jaksi přehlídla. Ta barva (odstín 020) je naprosto dokonalá! Jsou to prostě tekuté holografické třpytky, které kryjí ve dvou až třech vrstvách a úžasně odráží světlo. Chvíli se tváří zeleno-fialovo-modře, pak zase trochu do červena, do zlata,... Na sluníčku vypadá fakt nádherně.


S lakem se dobře pracuje, štěteček je akorát tlustý a výdrž naprosto průměrná. I když mně na nehtech nic nevydrží extra dlouho, pořád si musím drbat do kůžiček a podobně, takže se mi špičky rychle ošoupou - jak můžete vidět na fotce u prostředníčku.

Na netu jsem našla ještě další odstíny ze stejné řady, ale tenhle mi přijde fakt nejhezčí a nejzajímavější. Seženete v DM, cena je 70 Kč/11 ml.


Zkoušeli jste už něco od Trend it up?

5 komentářů:

  1. Tak tento lak je mooooc hezký, takový lehoučký, jemňoučký. Dokážu si jej představit na svých nehtech :). Krásný článek, děkuji za super tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá roztomile, asi si pro něj zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se peněžence:D naštěstí to není žádná předražená záležitost O:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)