pondělí 11. dubna 2016

recenze: štětce na oči Hakuro

Po dlouhé odmlce vám opět přináším nový článek a plánuji v blízké době vydat hned několik dalších recenzí. Uvidíme jak dlouho mi to vydrží, přece jen se do psaní nechci nutit. Když pak není nálada ani energie, což momentálně opravdu nebyla, články prostě nejsou, co se dá dělat.

Dnes vám představím dva štětce na oční stíny od značky Hakuro. Doma už od nich mám větší štětec na makeup, používám ho denně a kromě odlepené rukojeti stále slouží dobře.


Začala jsem si trochu rozšiřovat svoji sbírku stínů, protože mě začaly nějak bavit. K tomu logicky patří i nějaký ten arzenál štětců. Říkala jsem si, že začnu právě touto značkou - je cenově přijatelná a myslím, že i celkem kvalitní.



Hakuro H70 (135 Kč)

Naprostá klasika, "placatý" štětec k nanášení stínů na víčko. Je krásně jemný, vypadlo mi z něj na začátku pár štětinek, ale teď už je to snad ok. Pěkně se s ním pracuje, nemám žádné výhrady.



Hakuro H77 (149 Kč)

Další typ štětce, který by neměl v základní sadě chybět - ztrácecí štětec. Jak můžete vidět na fotce, štětiny na krajích trochu odstávají, jinak ale nepadají. Kvůli čemu jej ale miluju je to, že se s ním dají úplně krásně ztrácet a rozmazávat přechody. Díky zašpičatělému tvaru se dobře dostanete do očního důlku. Nemusím snad dodávat, že je úplně heboučký.

Moje zkušenosti jsou zatím vesměs dobré, uvidíme, co štětce udělají po nějaké době používání. Určitě jsou ale super pro začátečníky, už kvůli jejich nízké ceně. Možná v budoucnu zvážím nákup ještě nějakých dalších štětců, aby jim nebylo smutno O:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)