středa 20. dubna 2016

recenze: slavné Maybelline Color Tattoo

Tolikrát jsem slyšela chválu na tyhle krémové stíny od Maybelline. Pořád jsem si říkala, že je zas tak moc nepotřebuju. A pak se to zlomilo - potřebovala jsem je.


Tahle recenze bude asi dost krátká, protože ke kvalitnímu produktu prostě nedokážu vymyslet zas tak dlouhý článek. Pořídila jsem si odstín 05 Eternal Gold a 50 Eternal Silver.

Pigmentace super. Konzistence krásně krémová, stín nedělá cucky a jde hezky rovnoměrně rozetřít. Výdrž? Bomba. Vždycky, když se někam chystám a vím, že potřebuju pěkné líčení celý večer, použiju Color Tattoo jako bázi. Vytvoří pěkný podklad a zároveň udrží barvy na místě až do rána.



Cena za tuhle dokonalost je v drogerce tuším okolo 160 Kč/4g. Jenom dodám, že už mají doma dalšího bronzového kámoše. A vám poradím jediné - rychle pro ně utíkejte do nejbližší drogerie.

5 komentářů:

  1. Moje nejoblíbenější je růžové a bronzové :-)

    The Word of Makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bronzové už mám doma a na růžové se chystám:3

      Vymazat
  2. Mám asi 4 odstíny doma a jsem z nich nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny jsem nezkoušela, ale nevypadají špatně. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)