úterý 26. dubna 2016

recenze: Rimmel Lasting Finish primer + makeup

Už delší dobu jsem ze všech stran slyšela chválu na makeupy od Rimmelu. Když jsem v drogerce viděla jejich primer v sadě s makeupem, musela jsem obojí vyzkoušet. A jak teda produkty dopadly?



Báze je v klasické tubičce, má bílou barvu a celkem hutnou konzistenci podobnou krému. Parfemaci jsem žádnou nezaznamenala. Trošku hůř se roztírá, ale žádná tragédie to zase není. Pleť hezky vyhladí a nemám po ní takový "silikonový" pocit jako třeba po bázi od Dermacolu, což je fajn. Taky je po něm pleť taková lehce lepivá, takže se na něj pak pěkně chytá makeup. 

Co se týče výdrže, nepřijde mi, že by mi makeup vydržel nějak výrazně déle. Pro mě je tenhle produkt fajn spíš jako příprava pleti před aplikací dalšího produktu, ale pokud hledáte něco hlavně k prodloužení výdrže, tenhle primer pro vás není ten pravý.



S tímhle produktem jsem o dost víc spokojená než s bází. Makeup je ve skleněné lahvičce s pumpičkou, stejně jako tuším všechny makeupy od Rimmelu. Pumpička je super a praktická. Vybrala jsem si odstín 100 Ivory a myslím, že na zimu mi sedl akorát. Konzistence je hutnější, není to žádný lehoučký makeup na horké letní dny. V zimě mi to ale vůbec nevadí. Navíc je díky tomu středně krycí a moc hezky sjednotí pleť. Z čeho jsem ale nadšená nejvíc je výdrž. Makeup pěkně drží od rána do večera, necestuje během dne po pleti, nedělá mapy. A navíc se po něm ani moc nelesknu. Slibovaných 25 hodin je asi už trochu přes čáru, ale běžný školní/pracovní den zvládne úplně v pohodě. Rozhodně doporučuju.




2 komentáře:

  1. Určitě existují i lepší make upy, ale já si myslím, že v téhle cenové skupině je to přímo zázrak seslaný z nebes! Mám 2 make upy, korektor i pudr od RL a nemůžu si stěžovat. :) Absolutně mi vyhovují. :) Sem tam jsou tu sice nějaké nedostatky, ale za tu cenu je to podle mě skvělý výrobek. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)