čtvrtek 14. dubna 2016

recenze: micelární voda od Balei

Myslím, že každý, kdo občas zavadí o regály v drogeriích, vidí tu hromadu micelárek, které se na nás od všech značek valí. Ideálně je ještě většina vyrábí v obrovských baleních, takže je prostě nemožné je všechny stíhat testovat.


Výjimkou není ani Balea, ta se toho nebojí a prodává rovnou 400ml balení. Chápu, že normálním lidem se to vyplatí, ale pro mě je prostě takhle velká piksla horor:D Ještě když jsem měla to štěstí a sešly se mi doma dvě. To jsem tak jednou byla na procházce po DM a aktivně hodila tuhle micelárku do košíku. O týden později jsem ji samozřejmě našla v DM boxu. Hurá.

Pustila jsem se teda do zkoušení a už několik měsíců se patlám jejich micelárkou. A ještě jsem ani jednu nedodělala. Hurá podruhé.

Začnu od začátku. Když pominu velikost, balení je ok, dobře se otvírá a micka se dá na tamponek nalít v přiměřeném množství. Parfemaci tady nečekejte, což bude pro některé nejspíš důvod k jásotu. Odličuje taky obstojně, po sem prostě žádný problém. Mám ale jednu výtku. Když teda produkt nalijete na tamponek a začnete se odličovat, začne to prostě tak divně.. pěnit. Ještě se mi něco podobného nikdy nestalo. Když micelárky nanesu příliš, pění fakt dost. Pak vám ta pěna ještě zůstává na obličeji, to je taky paráda. Jako není to nic šíleného, tohle mínus přežiju, jenom mi to ztěžuje používání. 


Produkt je víceméně fajn, jenom mě nedostal natolik, abych ho potřebovala znova. Už proto, že ho mám doma zásoby do konce roku. Kdo je ale nenáročný a nepotřebuje žádný wow efekt, bude nejspíš spokojený. Micelárku seženete za 99 Kč/400 ml.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)