neděle 17. dubna 2016

recenze: Beauticology krém na ruce

Jestli z péče o tělo něco miluju, jsou to krémy na ruce. Beztrestně si doma střádám jejich zásoby, protože je používám denně a vím, že se u mě prostě nikdy neztratí. 


Tenhle Beauticology jsem dostala od Anet. Měl by vonět po mangu a mandarinkách. Nejsem expert, takže tu vůni úplně nejsem schopná identifikovat, každopádně je příjemná a dost neobvyklá. Pokud ale nejste na sladší vůně, mrkněte radši na jinou variantu.

Moc se mi líbí obal (i když nejsem fanda oranžové barvy). Krém samotný je docela řídký a musela jsem si na tu konzistenci chvíli zvykat. Rychle se vsakuje a pěkně hydratuje. Není to ale takový ten krém, který vám pomůže s extra suchýma rukama. Já ho nosila v kabelce a na rychlé denní použití byl ideální. Na noc ale preferuju něco hutnějšího, víc výživnějšího.


Krém bych vám s klidem doporučila a určitě se mrknu na nějaké další produkty téhle značky. Koupíte ho za 99 Kč/75 ml.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)