pátek 29. dubna 2016

novinky duben/květen 2016

Po delší době jsem se opět probrala aktuálními novinkami různých značek, hlavně těch drogerkových. Co si pro nás připravily tentokrát?



Dermacol letos slaví již 50. výročí a k téhle příležitosti vydali slavný Makeup Cover v původním retro balení. Zaujal mě hlavně čisticí krém s kyselinou hyaluronovou a celkem zvažuju koupi. Dalším lákadlem je pro mě nový krém na ruce. Tuším, že se každý rok ve stojanu Dermacol objevují tyto neonové laky na nehty. Nejsem úplně fanoušek takhle výrazných odstínů, ale věřím, že si příznivce najdou.


Jestli něco naprosto miluju, jsou to suché šampony od Batiste. Teď přichází s dvěma limitovanými vůněmi. Sweetie voní po malinách s vanilkou a v dmku už je normálně k sehnání. V průběhu května by se měla objevit vůně Marrakech

U suchých šamponů ještě zůstaneme, zaujala mě totiž tahle novinka od Balea, kterou určitě hodlám vyzkoušet.


Baleou nekončíme, další privátní značka dmka, Alverde, totiž přichází s novou jarní limitkou. Nejvíc mě zaujaly asi tvářenky, pro ty já mám prostě slabost.


V létě v těch největších vedrech ráda používám jenom lehčí tělové spreje místo voňavek nebo parfémů. I proto se mi zalíbily novinky značky Flormar. Tyhle tělové spreje seženete v několika variantách a navíc k nim prodávají i toaletky, pokud by někdo toužil po intenzivnější vůni.





Essence a jejich novinky nesmí v žádném podobném článku chybět. Nedávno klasicky obměňovali sortiment a z té hromady nových produktů mě nejvíc zaujaly jejich tvářenky, paletka korektorů, paletka na konturování (podobnou mám doma od Sleeku, tak mě zajímá rozdíl), odlakovací tamponky, fixační sprej nebo rtěnky v tužce. Z limitek by teď měla být k sehnání Lights of orient. Tady se mi moc líbí paletka, rozjasňovač a bronzery s tvářenkou. Před létem náš čeká Juice it!, která mě teda moc nebere.

Micelárek je všude v drogerkách plno a novinka od Garnier je zase o trochu jiná. Má v sobě totiž olejovou složku, takže dle mého názoru bude určitě líp odličovat. Já si na micelárky moc nepotrpím, ale jejímu vyzkoušení bych se nijak nebránila.


Myslím, že limitované edice rtěnek a laků na nehty od Loreal jsou pokaždé povedené a nádherné. Po červených a nude odstínech přišly na řadu růžovky. Myslím, že tmavě fialovo-vínovou od JLo prostě potřebuju. Rtěnky už by měly být k sehnání, u laků bohužel netuším.



S novými rtěnkami se teď roztrhl pytel a Rimmel uvedl na trh hned dvě řady - The Only 1 (podobné seženete i od Astor) a Moisture Renew Sheer and Shine. Další velkou novinkou jsou gelové laky, které slibují až 14-denní výdrž. Nejsem si úplně jistá, jestli na mých nehtech takhle dlouho vydrží, protože mně se lak začíná běžně loupat už druhý den. Lak i s top coatem už mám ale doma, takže dám brzo vědět, jak to dopadlo. V drogerkách jsou teď navíc v super balení s barevným lakem a nadlakem za 199 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)