úterý 15. prosince 2015

recenze: DM box (prosinec 2015)

Už jsem nevěřila tomu, že se mi někdy poštěstí a vyhraju dm box. Ale stalo se! Byla jsem fakt šíleně natěšená, co v něm najdu. Už mi to krabičkové šílenství začínalo chybět.. Některé produkty už jsem stihla vyzkoušet, pár se jich ještě na řadu nedostalo, tak to neberte úplně jako recenzi. Spíš takový náhled do krabičky.



Krásné vánoční balení, i když tuhle zelenou zrovna moc nemusím. Každopádně roztomilá mašlička všechno spravila.



Ariel Mountain Spring gelové prací kapsle, 3 dávky
Používá mamka, měla radost.


Balea micelární voda pro suchou a citlivou pokožku, 400 ml
Sešly se mi doma dvě, takže tuhle jsem podarovala ségře. Micelárka mě překvapila, není vůbec špatná.


Dermacol Bambi black černé oční linky ve fixu
Zklamání. Sice se s nimi fakt luxusně pracuje, barva taky pěkná, ideál pro začátečníky. Výdrž je ale hodně slabá a už po dvou hodinách jsem je měla celkem dost rozmazané. Nebrat.



Balea máslo na rty mandle a květy citroníku, 19 ml
Jejich nedávná novinka, co jsem tak zpozorovala. Vůně mi moc nesedla, ale asi si časem zvyknu. Jinak průměrný balzám.


Sally Hansen 18K Gold Hardener zpevňující péče na nehty se zlatem, 10 ml
Tuhle značku ještě moc prozkoušenou nemám, takže paráda. Zpevnění moje nehty poslední dobou dost potřebují, takže se nějaká ta péče rozhodně hodí. A má moc fajný štěteček.



Frais Monde Etesian parfémovaný olej, vzorek 1,5 ml
Vypadá zajímavě, ráda vyzkouším.

Tabac Gentle Men'Care pánská Eau de Toilette, vzorek 0,7 ml
Věnuju chlapovi.
(Update: Přes jeho vzpouzení jsem mu voňavku napatlala na krk, voní hezky.)

Vzoreček krému od Dove jsem nenašla v letáčku a teď jsem totálně zmatená, protože nevím, jestli se na fotku nepřipletl náhodou:D Whatever.


Jako bonus taška, která se mi teda fakt nelíbí:D

Celkově hodnotím určitě pozitivně, box obsahuje fajn věci k vyzkoušení. Největší radost mám ze zpěvňujícího séra od Sally Hansen, ráda jsem zkusila i linky od Dermacolu a dost by mě potěšila nová micelárka (kdybych si ji chvíli předtím nekoupila sama).

4 komentáře:

  1. No, já musím říct, že by mě z boxu potěšily pouze 2 věci. Rozhodně by mě potěšilo máslo na rty od Balei, protože to je něco na čem ujíždím - balzámy či másla na rty, to je moje! Sice nevím, zda-li by mi vůně sedla, nebo bych na tom byla stejně jako ty, ale i přesto bych tu radost měla. A druhou věcí, která by mě rozhodně potěšila je péče na nehty od Sally Hansen. Moje nehty jsou hodně slabé, takže by se mi tohle sérum hodilo. :) Zbytek už mě moc nezaujal. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, každému sedne něco jiného:) já třeba ráda zjistila, že ty Dermacolí linky prostě ne a nestálo mě to ani korunu:D i když je pravda, že jsem možná čekala víc:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)