pondělí 14. prosince 2015

haul - listopad 2015

Sice až v půlce měsíce, ale přece jen vám přináším další novinky za listopad. Snažila jsem se ty věci nafotit už od začátku prosince, ale to světlo je prostě za trest. Pokaždé, když jsem přišla domů, fotit něco bylo už naprosto zbytečné. Nakonec jsem to vzdala, proto taky fotky nejsou nic extra. 


Podlehla jsem a musela jsem vyzkoušet novou micelárku od Balea. Doplnila jsem zásoby svého milovaného odlakovače od Dermacolu. Taky mi nějak začínaly docházet balzámy na rty, proto jsem si objednala nový Eos a medový kelímek z Oriflame.


Rimmel mě nalákal na kuponky v dmku, všechny produkty jsem totiž kupovala v akci 1+1. Dvě rtěnky z řady Kate Moss, dvě klasické z normální řady a dva laky na nehty v nádherných barvách.


Opět jsem si koupila mnou dříve vychvalovaný gel na obočí Essence. Dále klasika Camouflage Cream od Catrice. Plesová sezóna si žádala dokoupit nějaké oční stíny, držáky Color Tattoo nezklamaly ani výdrží, ani odstíny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)