středa 11. listopadu 2015

recenze: Maybelline Fit me! powder


Stále hledám pudr, který po dvou hodinách neuteče z mýho obličeje kdovíkam. Už jsem tomu nevěřila, ale on nějakej fakt existuje!

Pudr je v bytelném balení, s houbičkou a zrcátkem. To je fajn. Trochu jsem ale nevychytala odstín (taky nesnášíte to drogerkový světlo?), je na mě trochu tmavý i když v obalu vypadá v pohodě. Aspoň ho můžu podrobit zátěžovým testům v létě. Teď ho ještě používám, ale na zimu si nejspíš koupím o něco světlejší. Pudr lehce kryje, proto se můžu ráno vykašlat na zakrývání každé malé nedokonalosti. Obsahuje malinké třpytky, takže pleť i rozjasní. Nikdy jsem nebyla fanouškem podobných efektů u pudrů, makeupů apod., ale tady mi to kupodivu vůbec nevadí. Perfektně matuje a vydrží! Já jsem tak strašně nadšená z toho, že na tváři prostě drží:D Dá se mnou cca 5 hodin a i pak vypadá pleť koukatelně, jen ne tak matně jako na začátku.




Miluju ho a rozhodně se mnou stráví několik dalších měsíců. Dokud mě nenapadne ten blbej nápad zkusit něco jinýho, co kdyby to fungovalo stejně žejo. Jestli máte mastnou pleť, jste zoufalé, příp. jenom chcete pudr, který vydrží, potřebujete tenhle. A potřebujete i v jakékoli jiné situaci. Vyjde vás na 200 Kč za 9g.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)