neděle 8. listopadu 2015

recenze: Benefit They're Real

Slavná řasenka, opěvovaná nejednou blogerkou. Pořád jsem po ní pokukovala, ale prostě se mi nechtělo dát tolik peněz za řasenku, o které nevím, jestli mi sedne. Ideální řešení? Minibalení. Každá dražší značka by měla dělat minibalení, protože je to fakt perfekní. 


Řasenka má plastový kartáček s "bambulkou" na konci. Upřímně, nenašla jsem pro ni využití, spíš mi řasy vždycky slepila. Jinak ale můžu jen chválit. Ze začátku používání je třeba kartáček trochu otřít, aby nenanášel tolik barvy a neslepoval. Řasenka pěkně prodlouží a zahustí řasy, zároveň je hezky oddělí. Ale hlavně! Vydrží celý den a nerozmazává se pod očima. Dokonce jsem měla problém ji odlíčit. Naprostá paráda, řasy vypadají večer stejně jako ráno.


Řekla bych, že tahle Benefití legenda stojí za to i v plném balení. To pro mě ale neznamená, že si ji hned koupím, chci vyzkoušet zase něco nového. Každopádně se k ní v budoucnu ráda a s klidem vrátím. Jako první zkušenost s touhle značkou je určitě fajn a láká k vyzkoušení dalších produktů. Za které ale nechci utrácet ne úplně malé částky, takže se k nim plánuju propracovat postupně. 

Řasenka stojí okolo osmi stovek v parfumerii a 600 Kč na internetu. Já svoje menší balení kupovala v Sephoře, se slevou za nějakých 250 (?) Kč. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)