pátek 6. listopadu 2015

haul - říjen 2015


Hrozně dlouho jsem toužila po menším štětci na rozjasňovač. A taky jsem nějakou dobu koukala po Setting Brush od Real Techniques. S touto značkou mám zatím super zkušenost, jejich Blush Brush používám denně a je pořád perfektní. Nakonec jsem si ho objednala a je perfektní, doporučuju! Dále zásoba Batiste suchých šamponů. V Douglasu měli akci, ke dvěma 200 ml balením jste dostali menší zdarma. Rozhodla jsem se vyzkoušet dvě varianty, které jsem ještě neměla. Přiznávám, možná i kvůli těm krásným obalům:D


Balea přišla s novým šamponem, takže jsem ho přirozeně musela vyzkoušet. Vždycky mi totiž jejich šampony sedly a navíc jsou extrémně levné, takže paráda. V Yves Rocher dávali k nákupu sprchový gel, tenhle citrusový jsem si naprosto zamilovala.


Ani mě neminula vlna kosmetiky E-style. Hromada pozitivních recenzí mě přesvědčila a objednala jsem dvoje mono stíny na zkoušku. Zaujal mě ještě lak na nehty a řasenka mi přišla jako dárek. Kartáček vypadá dobře, ale ještě na ni nepřišla řada.


Nakonec můj věčný boj s hledáním perfektního pudru. Maybelline Fit me! je zatím na dobré cestě, takže se těšte na recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)