úterý 6. října 2015

souhrnná recenze: Dermacol a jejich letní novinky


Určitě jste zaregistrovali nedávné Dermacolí novinky. Moje recenze přichází sice se zpožděním, ale bohužel mi objednávka dorazila až teď. Ale lepší pozdě než vůbec, žeano.




Sprcháče Aroma Ritual jsou prostě mí miláčci. Už jsem jich vyzkoušela několik a jejich vůně jsou naprosto bezkonkurenční. Z těchto dvou nejnovějších jsem si víc oblíbila citron. Většinou mi podobné vůně připomínají osvěžovač na záchod, taky je to trochu na hraně, ale stále se to dá. Sprcháč voní krásně svěže, čistě, ideál na léto (too late:D), ale s klidem ho budu používat i v chladnějších měsících. 

Mandarinkový sorbet mě tolik neoslovil, až moc mi totiž připomíná zmrzlinu. Což je nejspíš dobře, když to má v názvu:D Jenže mě to tam nějak nesedí, prostě se s tou vůní nemůžu úplně sžít. 



Na tělový peeling jsem byla zvědavá snad ze všeho nejvíc. Obzvlášť když se vyrábí v mojí nejoblíbenější parfemaci - jahoda a rebarbora. Zrníčka jsou hodně velká a hrubá (nic pro citlivou kůži), peeling sám o sobě je docela suchý, hutný. Nijak mi to ale nevadí, při použití tak příjemně "škrabká" a ještě k tomu nádherně voní. Jediné mínus vidím v malém balení, dost rychle totiž ubývá.




Hrozně mě zajímalo, jestli tahle tekutá rtěnka opravdu vydrží tak dlouho, jak všichni píšou v recenzích. Vybrala jsem si odstín 6., taková pěkná tmavší růžová. Po nanesení samotné rtěnky stačí chvilku počkat dokud nezaschne. Rty pak začnou lepit, to ale přejde hned po tom, co je přetřete leskem. 

Pak už můžete směle vyrazit do ulic, na oběd nebo klidně do posilovny, jak je libo. Se mnou zvládla rtěnka bez problémů celý den, cca 10 - 11 hodin, od rána až do večera, včetně několika jídel, pití, cvičení, sprchy a pokusu o odlíčení ve sprše. Rtěnka skoro nevysušuje, což je u mě hodně velký nezvyk. Po odlíčení jsem ale rtům pro jistotu dopřála pořádnou dávku balzámu. Naprosto jsem se zamilovala a nutně potřebuju další odstíny! A vy je taky potřebujete, tak šup na nákup.



3 komentáře:

  1. Tyhle sprcháče od Dermacolu miluji. Na zimu a podzim si vždy pořizuji pomeranč s belgickou čokoládou - je to neuvěřitelná vůně. A tím jsem si na něj tak vzpomněla, že pro něj zítra do drogerie půjdu. :D
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám, že jsem tě pěkně navnadila na cestu do drogerky:D

      Vymazat
  2. Tuto řadu miluji! Božsky voní a ta tekutá rtěnka mě velmi láká :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)