neděle 4. října 2015

haul: září 2015

Zdá se mi, že září uteklo jako voda a já si ani nestihla prakticky nic nakoupit. To se ale vykompenzuje následující měsíc, protože už teď mám na cestě několik balíčků jak s kosmetikou, tak s oblečením.


Konečně jsem se dočkala své objednávky z Dermacolu. Původně jsem si věci objednávala chvilku po uvedení na trh, takže cesta ke mně domů se opravdu protáhla:D Každopádně už vše pilně testuju - dvě nové vůně jejich úžasných sprcháčů Aroma Ritual, tělový peeling ze stejné řady a opěvovaná tekutá rtěnka. 


Některé z vás možná znají věrnostní program iBOD. Body sbíráte nákupy v různých partnerských obchodech nebo, jako já (pokud jste u České spořitelny) platbami kartou. Protože tento způsob používám často, na kontě se mi nahromadilo dost bodů na to, abych si objednala nějaký ten dárek. Nakonec to vyhrál meruňkový olej, který plánuju používat večer na pleť.


Měla bych přestat hromadit laky na nehty, ale stále se nedaří. Omlouvá mě snad jen to, že mi došel top coat, a proto jsem se rozhodla zkusit tento od Gabriella Salvete. Efektové laky od této značky milujeme asi všichni. Mí dva pískoví miláčci mi už ale pomalu vysychají, tak jsem je nahradila novými. Kromě příšerného odlakování jim nemůžu vytknout vůbec nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)