středa 2. září 2015

recenze: Catrice Multi matt blush

Kosmetiku Catrice v našem městě bohužel neseženu, proto po ní vždycky koukám když někam jedu. Tentokrát se ale chystala na výlet Anet. Z výletu do Německa mi mimo jiné přivezla i tuhle tvářenku.


Už na obalu se dočtete, že se jedná o matnou tvářenku. Pokud nemáte v plánu ji blíže zkoumat, ano, splněno. Pro perfekcionisty, ne, rozhodně matná není. 

Abych byla přesná. Na první pohled opravdu vypadá matně, žádný lesk se nekoná. Při dalším zkoumání ale najdete malé třpytky, sice ne příliš nápadně, ale jsou tam. Samozřejmě tuhle skutečnost přežiju, jde mi však o to, že když na produkt něco napíšu, měl by to splňovat. Žádná tragédie, ale musela jsem to zmínit.


Balení se mi líbí, je plastové, ale celkem bytelné. Jako další vás určitě zaujme pěkný vzor, najdete zde čtyři odstíny. Dohromady tvoří světle růžovou barvu, taková ta nenápadná kterou nic nezkazíte. Pigmentace není nic úžasného, spíš průměrná, tvářenka trošku práší. 

Co se týče výdrže, jsem vlastně docela zklamaná. Dá se mnou max. 8 hodin a pak se vytratí do neznáma. Takže pokud potřebujete celodenní výdrž, zvolte radši něco jiného. Na druhou stranu, když vím, že jdu pryč jen na pár hodin, poslouží dobře.


Celkově mi produkt přijde takový průměrný. Nenadchne, neurazí, doma se mi neztratí, ale úplný miláček to nebude. Seženete ji nejen v Německu, ale i u nás. Catrice tvářenku vyrábí ve dvou verzích, já mám doma tmavší odstín 02 La-Lavender. Cena se pohybuje okolo 100 Kč/8 g

3 komentáře:

  1. Abych pravdu řekla, tak osm hodin je náhodou dost dobrý na drogérkovou značku :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako jo, za tu cenu je to asi fajn:) ale prostě když jsem od rána ve škole a vracím se domů večer, tak se mnou zvládne jen půl dne. takže na večer ano, celodenní držák bohužel ne:)

      Vymazat
  2. Moc pěkná tvářenka :-)

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)