středa 9. září 2015

haul - srpen 2015


Hned na začátek tu mám pár nezbytností. Deodorant Borotalco mě oslovil pozitivními recenzemi. Šampon od Timotei jsem už dřív měla v jiné verzi a vyhovoval mi, tak zkouším něco trochu nového. Gel na holení od Gillette je klasika a suché šampony Batiste jakbysmet.


Za srpen se mi nakupilo o něco víc věcí od Essence, než je u mě zvykem. Krásná tvářenka z limitky brit-tea, posilovač nehtů, odlakovač, konturka na rty, matující papírky a odličovací ubrousky. 


Jako obvykle jsem rozšířila svoji sbírku laků na nehty (měla bych se už krotit, já vím). Tentokrát zde figurují čtyři laky od Gabriella Salvete, na které chystám souhrnnou recenzi. Pak ještě něco z péče - Sally Hansen odstraňovač nehtové kůžičky. Nakonec malá objednávka z elfu, chtěla jsem vyzkoušet jejich sadu očních linek (na fotce chybí tužka, kterou testuje mamka) a do košíku přihodila ještě rtěnku.

Září bude nejspíš o něco slabší měsíc co se týče nákupů, protože se snažím zase trochu šetřit. I když mě čeká pár výletů do větších měst, tak kdo ví O:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)