středa 12. srpna 2015

recenze: produkty na obočí (Essence a Alverde)

Pokud koukáte i na moje videa, mohly/i (sledujou mě i kluci?) jste zaznamenat nedávnou Eyebrow routine - aneb krátký sestřih toho, jak si maluju obočí. Nedávno jsem taky recenzovala gel na obočí od Essence, který bych používala doteď - nebýt toho, že jsem změnila barvu vlasů. Teda spíš se jednalo o přeliv, který už se vymyl, ale ve výsledku mám stejně vlasy o něco tmavší. Přijde mi že předchozí barva obočí mi k nim už nesedne, protože jsou teď spíš do měděna, taková teplá hodně světlá hnědá. Tím pádem jsem sháněla něco s červeným podtónem, gel od Essence byl totiž víc do studena.


Po krátkém šmejdění v drogerce jsem si domů odnesla opět gel, tentokrát od Alverde, a tužku, opět od Essence. Nějakou dobu už tohle duo používám, a tak jsem si řekla, že je čas na nějakou tu recenzi.



Alverde je tímhle gelem celkem známý a viděla jsem ho u více českých blogerek. Vybrala jsem si tmavší odstín 02 Braun, který mi naprosto vyhovuje. Menší problém mám s kartáčkem. Nabírá totiž velké množství gelu a na obočí to pak vypadá hrozně nepřirozeně a uměle. Proto ho před každým použitím otřu o hrdlo lahvičky a i potom musím ještě obočí projet čistým kartáčkem, aby se produkt trochu "rozmístil". Ve výsledku jsem ale spokojená, obočí je pěkně zafixované a drží na svém místě celý den. Gel má ještě navíc jakýsi kartáček, ten ale nepoužívám, takže bych se bez něho klidně obešla.




Po nanesení gelu ještě doplňuju některé místečka tužkou. Tu samou jsem používala dříve, akorát ve světlém odstínu a byla jsem s ní celkem spokojená. Odstín odpovídá gelu a nevidím po použití žádný rozdíl. Pěkně se s ní pracuje, svoji práci zvládá bez problému. Když jsem ji zkoušela samotnou, výdrž nebyla nic extra a v průběhu dne se postupně vytrácela. Jako doplněk ke gelu je ale super a jsem s ní spokojená. 


 nalevo gel, napravo tužka

Oba produkty seženete za víc než příznivou cenu - gel do stovky, tužku za 45 Kč. Rozhodně vám je můžu doporučit a pokud taky řešíte problém teplejšího odstínu, omrkněte tyhle značky. 

2 komentáře:

Díky za každý komentář:)