pondělí 10. srpna 2015

haul - červen + červenec 2015

Dnes jsem tu opět s nákupovým článkem, ponese se tak trochu v duchu letních nezbytností, objeví se i pár nových kousků jen tak pro radost.


Pěna na holení je v létě základ. Tuhle od Wilkinson jsem koupila narychlo když mi došla moje oblíbená Gilette. Suché šampony Batiste už u mě vidíte poněkolikáté a nejspíš ještě v budoucnu vídat budete. Vůně Blush je jedna z mých oblíbených a malé balení je super když někde přespávám apod. Odlakovač byl pořízen v další nouzi, a to na školním výletě - s sebou jsem žádný neměla a můj lak už vypadal šíleně. Jak uvidíte na dalších fotkách, celkem jsem se zbláznila do laků na nehty. Nádherný červený Kiko jsem si dovezla z Francie a dva Rimmelí mě prostě nějak "ukecaly" v drogerce. Uznejte, odstíny v jejich nové kolekci Rita Ora jsou dokonalé. 


Dále jsem rozšířila svou sbírku péče od Zoelly. Jako youtuberku ji mám moc ráda a její produkty jsou podle mě taky povedené, a tak jsem chtěla vyzkoušet i novou řadu. Na poličce mi tedy přibylo tělové mléko a sprchový gel. Odličovací gel od Lirene je klasika a ten samý produkt od Mixy, určený na aknózní pleť, mě zaujal na internetu. Uvidíme, jestli porazí mého oblíbence nebo ne.


Trochu jsem rozšířila i řady dekorativky. Anet jela do Německa a kromě Orea v bílé čokoládě (♥♥♥) mi přivezla ještě dva produkty od Catrice - matnou tvářenku a lesk na rty, který se umí vpít do rtů a vydržet delší dobu. Rtěnku Essence mi darovala kamarádka a Maybelline mě zaujala svým odstínem. Dále už zmiňované laky na nehty, tentokrát od Yves Rocher a Essence (anoo, výprodeje).


Ta věc v malé rozkošné lahvičce je úžasný sprcháč, který jsem si odnesla z práce při generálním úklidu. Balzám na rty a antibakteriální gel Oriflame jsem dostala k svátku od přítelové maminky. Balzámů ale není nikdy dost, žeano, proto jsem při nákupu věcí od Zoelly přihodila do košíku i tento od Burt's Bees

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)