pondělí 27. července 2015

recenze: šampon a balzám na vlasy od Pantene


Před nějakou dobou jsem se zúčastnila testování šamponů a balzámů na vlasy značky Pantene, které se konalo na blogu u Rendy. Celkové výsledky najdete zde, chtěla jsem ale napsat i samostatnou recenzi sama za sebe. 

Do rukou se mi dostala řada pro poškozené vlasy Intensive Repair. Vlasy si běžně umývám každý den, pokud ale vím, že další den zůstanu doma, tak je nechávám odpočinout. Balzám jsem se snažila používat aspoň 3x týdně hlavně na konečky a trochu do délek. 

Už po pár dnech používání mi vlasy připadaly více uhlazené, líp se rozčesávaly (nejspíš zásluha balzámu). Šampon se dá bez problémů vymýt, nestávalo se mi, že by vlasy drhly apod. 




Nemám pocit, že by se mi nějak výrazně zlepšila kvalita vlasů, ale s oběma výrobky jsem byla i přesto spokojená. Vlastně mě i dost nalákaly k vyzkoušení některé další řady od Pantene. Konkrétně tuto pro poškozené vlasy vám můžu s klidem doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)