středa 29. července 2015

recenze: Bourjois vitaminové tonikum

Tonika a pleťové vody jsou jedny z mých nejoblíbenějších produktů a ráda zkouším nové a nové. Na tohle od Bourjois jsem si dělala zálusk už delší dobu. Nakonec jsem ho viděla v Praze, a tak jsem se rozhodla ho konečně vyzkoušet.


Tato značka je typická svým balením s kuličkou nahoře. Konkrétně tady mi nevadí a přijde mi fajn co se týče praktického otvírání. Vůně je neutrální, vůbec ne výrazná a po použití mě nijak neotravuje. Tonikum slibuje především hydrataci a rozjasnění. První bod podle mě splňuje s přehledem. Druhý tak průměrně, pleť je svěží, probuzená, ale zase to není nic extra super úžasného. 



Po dlouhodobém používání jsem nezpozorovala žádné negativní účinky a v poměru cena/výkon se myslím jedná o super produkt. Za 119 Kč totiž dostanete 250 ml tonika. Až ho dopotřebuju, nejspíš se podívám zase po něčem jiném, ale v budoucnu bych se nebála po něm sáhnout znova.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)