čtvrtek 2. července 2015

novinky - červen 2015

Máme tu léto a kosmetické značky se samozřejmě činí a zásobují nás novými produkty. 

Jak už je zvykem, celkem širokou řadu novinek přináší Dermacol. Neonové barevné pudry na vlasy budou super věc na fesťáky a podobné akce. Pudrový makeup Wet & Dry řada z nás jistě ocení, podobných věcí totiž v drogerkách ještě tolik nenajdeme. Krémy na ruce miluju, proto určitě v budoucnu vyzkouším i tenhle regenerační s ureou a panthenolem. Stejně tak mě ale lákají nové efektové laky na nehty, které vypadají prostě peckově. Snad nezklamou kvalitou! Dále představil Dermacol i pár novinek z řady s kyselinou hyaluronovou (pěkně blbej název, divím se, že to umím napsat). Krémy tentokrát doplní micelárka, hydratační masku na oči a tónovací fluid.






Avon opět rozšířil řadu naturals o novou vůni, tentokrát je to zelený čaj s verbenou. Jako vždy můžete v sadě koupit tělový krém, sprcháč a tělový sprej.


Limitky od Essence opět nezklamaly. Nauti girl mě zaujala fixem na obočí, bohužel mi ale nejspíš nesedne odstín. Netuším, jestli je stále k sehnání v drogerkách, ale měla by trvat až do července, tak kdyžtak mrkněte. V průběhu prázdnin nás pak čekají limitky Arriba (ta tvářenka!), Fun fair a několik nových produktů.





Do Česka se po několika měsících dostává český překlad knížky Girl Online od Zoe Sugg. Já ji mám "rozposlouchanou" na Audible v originále, ale možná se pak vrhnu i na českou verzi. Z dalších novinek se mi zalíbila Malá cesta po Francii spisovatele Henryho Jamese a Když můžeš, zůstaň. Když musíš odjeď od Helgy Flatlandové.


V tomhle roce nás konečně čeká poslední část Hunger Games. Podle mě jsou knížky i filmy naprosto skvělé, takže se už moc těším. Další dvě novinky jsem vybrala kvůli obsazení - Emma Watson ve filmu Regression a úžasná Anne Hathaway v The Intern.




Dneska si neodpustím jednu hudební novinku. Jedna z mých oblíbených kapel Our Last Night nedávno vydala nové album Younger Dreams. Miluju ty písničky, miluju přebal alba, je to prostě hodně povedené. Doporučuju poslechnout hlavně White Tiger, Barricades a Home. 


Jak si užíváte začátek léta?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)