sobota 13. června 2015

recenze: gel na obočí Essence Make Me Brow

Barveným gelům na obočí jsem se dlouhou dobu vyhýbala. Ani pořádně nevím proč, nějak mi nebyly sympatické a radši jsem se držela své tužky a později stínů. Když se ale v drogerii objevily tyhle nedávné novinky od Essence, nakonec jsem jim dala šanci.


Balením připomíná gel slavný Benefit Gimme Brow, seženete jej ve dvou odstínech (vlastním ten světlejší). Štěteček je malinký, ale pro mě akorát. Samotný gel obsahuje i malé "chloupky", můžete je vidět i na fotce. V praxi jsem je ale nijak nezaznamenala a na obočí vidět nejsou. Barva je ideální pro blondýnky, navíc celkem odpovídá barvě stínu na obočí od stejné značky.


Aplikaci podle mě zvládne každý, s gelem se pracuje pěkně, bez problémů. Akorát se to samozřejmě nesmí přehnat, i když to už je na každém, jak moc přirozené obočí preferuje. Co mě ale překvapilo, je výdrž. Gel obočí pěkně zafixuje, trošku ztvrdne (neděste se, nic šíleného) a prostě drží celý den. Já ho vždycky doplňuji ještě zmíněným stínem, pro dokreslení tvaru. Pokud vidím, že něco v průběhu dne mizí, je to právě stín. 


před aplikací // s gelem // s gelem a dokresleno stínem

Z produktu jsem nadšená a rozhodně vám ho můžu doporučit. Obočí je ve výsledku pěkně upravené, zahuštěné, ale stále přirozené. Seženete ho v drogeriích za 75 Kč/3.8ml.

2 komentáře:

  1. Wau to vypadá skvěle, já používám BrowDrama, ale už pomalu hlasí, že by to chtělo vyměnit, takže mám asi nového adepta :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-stribrna.html

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)