středa 1. dubna 2015

Kayla Itsines - Bikini Body Guide (8 týdnů za mnou)

Týdny utíkají neskutečně rychle a další měsíc cvičení s Kaylou je za mnou. Cviky jsou postupně horší a horší a já mám stále pocit, že jsem na začátku programu:D Obtížnost se totiž zvyšuje úměrně s tím, jak se zlepšuju v provádění jejich lehčích verzí. Proto je pro mě skoro každé posilování dost náročné - hlavně to na ruce aneb můj věčný problém.

Rozvržení posilování a kardia zůstává stále stejné, pořád chodím běhat do fitka (občas si k tomu přidám nějaké posilování navíc, to přece ničemu neuškodí). Sem tam doma posiluju i mimo program s činkami, abych trošku zlepšila kondici mých svalů na rukou, vzhledem k tomu, že některé cviky jsou opravdu hodně náročné. 


Jak je to u mě zvykem, objevily se opět problémy s kolenem. A to celkem dost velké, proto jsem v jednom týdnu párkrát cvičení radši vynechala. Možná někteří víte, že jsem kvůli podobné situaci kdysi přestala cvičit Jillian. Tentokrát to není zas tak hrozné, po krátké pauze jsem zase pokračovala dál. Bohužel jsem musela začít nahrazovat některé cviky určené na nohy jednodušší verzí. Např. vystupování na židli jsem úplně vyřadila a místo toho dělám třeba méně náročné dřepy (asi to zní paradoxně a doktor by mě za to ukamenoval, ale když je dělám správně, kolena neprotestují). 


Ještě pár slov ke stravování. Tohle prostě byl, je a asi i bude můj největší problém. Někdy se fakt nemůžu udržet a sežrala bych na co přijdu. Už proto vím, že moje výsledky prostě nebudou jako u Kayly na Instagramu. Ale opravdu se snažím, každý večer si dělám zdravé večeře a vyhýbám se sladkostem (někdy neúspěšně, don't shout on me). Každopádně na téhle části mě čeká ještě hodně hodně práce.


Konečně se dostávám asi k tomu nejpodstatnějšímu - viditelné změny. Nemůžu si pomoct, ale připadám si skoro stejná jako před měsícem. Na druhou stranu ale opět líp zvládám většinu cviků (kliky!!!, úspěch jak nikdy), připadám si v lepší kondici co se týče běhu apod. Takže minimálně v tomhle jistý pokrok je a doufám, že v posledním měsíci to zakončím nějakým aspoň trochu viditelným rozdílem i na těle. 


Program mě pořád celkem baví, rozhodně se ho chystám dojet do konce. Ale už se začínám těšit, až zase vyzkouším něco nového, neokoukaného.
Úvodní článek: http://myforgottenparadise.blogspot.com/2015/01/kayla-itsines-bikini-body-guide-zaciname.html
Článek po 1. měsíci: http://myforgottenparadise.blogspot.cz/2015/03/kayla-itsines-bikini-body-guide-4-tydny.html

2 komentáře:

  1. Já také teď začínám cvičit. Zatím si na to tak nějak zvykám. Mám na mobilu appku, která mě i upozorní, že mám teď cvičit a i odpočítává čas a všechno. :D S tím jídlem mám také problém. Já jsem prostě milovník všechno, co je sladké a to je děsný. Někdy se musím hodně přemlouvat, abych si tu čokoládu nedala no... :/
    Cvičím také si měsíc a výsledky také nepozoruji.. Ale věřím, že to časem přijde. :D

    Pěkný článek! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky:) já cvičím už dýl, ale Kayla je něco nového no. jídlo, jídlo, věčný problém:D držím palce ať se daří a dosáhneš super výsledků!:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)