středa 4. února 2015

haul - leden 2015

Dnešní nákupový článek bude opravdu krátký. Po Vánocích jsem se snažila tolik neutrácet a tak se mi tu kromě Ladyboxu nakupilo jen pár maličkostí. 


Zamilovala jsem se do antibakteriálních gelů od Bath&Body Works. Nádherně a celkem výrazně voní a balení je ideální do kabelky (hlavně při cestování vlakem je to moje záchrana). Při jejich objednávce jsem přihodila ještě balzám na rty Burt's Bees, který jsem chtěla už nějakou dobu vyzkoušet. Zatím jsem z něj jen a jen nadšená. Matnou rtěnku od uma jsem měla kdysi půjčenou od Anet a od té doby jsem věděla, že ji prostě musím mít. Univerzální krém od Balea mě nalákal na roztomilý obal a vůni levandule, bohužel jsem z něj docela rozpačitá až zklamaná. Uvidíme časem. Mamka mi podarovala set na obočí Essence, který jí nesedl a já jej naopak ráda používám, takže se bude určitě hodit. Jako poslední je tu štětec z ebay. Hodně mě překvapil svojí kvalitou a v budoucnu se dočkáte srovnání s Real Techniques. 


Lednová nadílka Ladyboxu byla opravdu štědrá. Více se dozvíte v samostatné recenzi. Zatím můžu jen prozradit, že zatím se chystám docela chválit.

2 komentáře:

  1. Ten set na úpravu obočí od Essence si plánuji koupit :) Produkty z Ladyboxu vypadají skvěle :) Hlavně Dermacol Aroma ritual

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je super, už nepoužívám nic jiného:)
      ten Dermacol mě jako jeden z mála nenadchl, protože mi nesedí parfemace:(:D

      Vymazat

Díky za každý komentář:)