sobota 24. ledna 2015

Kayla Itsines - Bikini Body Guide (začínáme)

Už je to skoro měsíc po Novém roce a většina z nás už začala úspěšně porušovat svá novoroční předsevzetí. Případně s nimi ještě stále nezačala. Je jasné, že velké zastoupení v těchto plánech mělo i shození váhy nebo třeba jen pravidelné cvičení a zdravá strava.

Přibližně od začátku ledna jsem začala zase pořádně cvičit a snažila se zbavit se příšerných stravovacích návyků, které jsem si vypěstovala přes Vánoce. Zase se pomalu dostávám do formy, ale chce to prostě něco nového, něco, co mě nakopne dál. A proto od pondělka začínám s velmi známým programem od Kayly Itsines.


Celou její knihu si můžete koupit na ofiko stránkách, příp. pohledejte na internetu (nenápadně radím uložto) a najdete ji ke stažení. Bez mučení přiznávám, že 70 dolarů se mi za to dávat nechtělo, proto volím druhou možnost. Jestli ale nechcete Kaylu ochudit o kšeft, máte mou plnou podporu!


Plán působí ze začátku strašně složitě, teda aspoň já to tak měla (možná mám jenom problém s chápáním nebo tak). Pokusím se to shrnout. Na každé stránce máte cviky na určitý den + které týdny se daná stránka cvičí. Tyhle cviky jsou rozdělené na dva okruhy, každý z okruhů se cvičí 7 minut (i v případě že všechno odcvičíte dřív, prostě se jede odznova dokud neuplyne těch 7 minut). Tyhle okruhy se cvičí 3x týdně (psané jsou na Po, St, Pá, ale dá se to přizpůsobit), plus 2 - 3x týdně kardio. Na výběr máte buď HIIT (10 - 15 minut, vždy 30s sprinty - 30s oddech) nebo LISS (35 - 40 minut rychlé chůze). Nesmíme zapomenout ani na stretching, tzn. protahování.

Můj týdenní rozvrh vypadá následovně:

workout planner ke stažení zde

Ještě uvidím, jestli mi bude přesně takhle vyhovovat, ale to se ukáže časem. Jediné co mi nesedí už teď, je kardio. V zimě se mi běhat zrovna nechce a doma na místě to asi úplně ono nebude:D Než se trošku oteplí venku, budu ho nejspíš nahrazovat rotopedem nebo jiným kardio cvičením.

Pokud potřebujete nakopnout, mrkněte na Kayly Instagram, stále nás zásobuje fotkami před a po.


Už teď se těším, až v pondělí začnu. A jestli mě za 3 měsíce nebude čekat pekáč buchet, pěkně se naštvu. Btw, tenhle článek je pro mě zároveň motivací, abych se na to po několika týdnech nevykašlala. Takže se ozvu s průběžnými výsledky nejspíš po prvním měsíci.

Máte zkušenost s Kaylou a jejím cvičením? 

Článek po 1. měsíci: http://myforgottenparadise.blogspot.cz/2015/03/kayla-itsines-bikini-body-guide-4-tydny.html
Článek po 2. měsíci: http://myforgottenparadise.blogspot.cz/2015/04/kayla-itsines-bikini-body-guide-8-tydnu.html

4 komentáře:

  1. S tímto cvičením zkušenosti nemám :) Ale vypadá moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už po týdnu můžu říct, že mě naprosto nadchlo:)
      bohužel jsem teď týden marodila, tak budu pokračovat zase od pondělí.

      Vymazat
  2. Ja nevim, stejne mam nejradeji skupinove lekce ... Cvicit s knihou.. no nevim :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  3. Kayla's bikini body guide is the best.. and Jen's too.
    I always recommend both of them to my friends and family..

    cheers.
    Richard
    https://bikinibody.yolasite.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)