úterý 16. prosince 2014

recenze: Zoella Beauty

Řada z vás určitě zaznamenala značku britské youtuberky Zoelly - Zoella Beauty. Chvilku jsem odolávala, ale přece jen jsem si nakonec musela aspoň něco z její kosmetické řady objednat. Výrobky můžete sehnat tady. Kromě krému a svíčky tu najdete ještě kosmetickou taštičku, šumivé kravinky do koupele a sprchový gel/pěnu.

U obou věcí musím v prvé řadě vychválit neskutečně roztomilé obaly a krásnou vůni! Parfemace se opravdu povedla, není to nic sladkého ani přehnaného, prostě příjemná. 


Creamy Madly Dreamy Body Lotion 160ml

Krém není extra hutný ani řídký, řekla bych tak akorát. Bez problémů se roztírá a rychle se vsakuje. Já osobně z něj jsem nadšená, opravdu mi sedl a používám ho moc ráda. Mám po něm jemnou a hydratovanou pokožku, nelepí, prostě super! I za vyšší cenu bych si ho klidně koupila znova.



Let's Glow Fragranced Candle

Moc se mi líbí obal svíčky, mám ráda, když ji můžu přiklopit nějakým víčkem. Takže za balení rozhodně palec hore. Vůně je ok, jak už jsem psala v úvodu. Bohužel mi nepřijde, že by nějak extra výrazně voněla. Znovu už bych do ní teda nešla, ale špatná není - spíš průměrná.



Shrnula bych to tak, že se Zoe její řada vcelku povedla. Minimálně krém jsem si zamilovala. V budoucnu bych ráda zkusila i další věci, tak uvidíme.
Co vy a Zoella Beauty?

2 komentáře:

  1. Do tý kosmetiky bych asi nešla, ale moc se mi líbí ta taštička Zoella.. Ten design je fakt hezký.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě naopak nelákají taštičky no, mám jich doma hromadu:D ale pěkné jsou, to ne že ne:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)