sobota 13. prosince 2014

haul - listopad 2014

Opět se zpožděním, ale dočkali jsme se. Hodně stručné nákupy za listopad, jelikož jsem byla šikovná a držela se. Bylo totiž třeba šetřit jak na Vánoce, tak na výlet do Prahy. 


Nakonec jsem neodolala a musela si pořídit nový kávový sprcháč od Dermacolu. Pěna na holení byla nutností a balzám na rty se u mě nikdy neztratí. Dva suché šampony od Batiste jsou mí momentální miláčci, objednávala jsem je z internetu.


Snažila jsem se chodit kolem vánočních Alverde máslíček se sklopenou hlavou. Ale znáte to, najednou mi prostě.. skočily do košíku.. samy.. Maska od Freeman mě zaujala obalem:D Taky jsem potřebovala nějaké obyč štětce na stíny, tyhle jsou z postovne-zdarma.cz a nemám jim co vytknout. Nepoužívám stíny nějak často, proto jsem do štětců nechtěla investovat velké peníze a tyhle mi naprosto vyhovují. Vůně od Christiny Aguilery už byla spíš taková radost.

Za prosinec sice nečekejte extra dlouhý haul, za to jsem si přála několik kousků kosmetiky k Vánocům, tak se určitě těšte na nějaký spešl článek, ostatně jako loni. 

1 komentář:

  1. Ty suché vypadají skvěle :) A maska od Freemana mě také zaujala už obalem :D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)