neděle 23. listopadu 2014

recenze: NYC Smooth Skin pudr

Docela dost různých blogerek si tento pudr pochvaluje a mě začal zajímat natolik, že jsem si ho nakonec musela koupit taky. Bohužel z něj ale nejsem tak nadšená, jak jsem čekala.

(pokuste se ignorovat to zaprasený balení, v mojí kosmetické taštičce panuje peklo)

V prvé řadě mě fakt rozesmála ta přibalená "jakože houbička", kterou bych snad měla i používat. Hahaha, no dobrý, mohli si ušetřit práci, protože s takovým malým prckem bych se pudrovala dvojnásobnou dobu než normálně. 

Pudr je hodně jemně namletý, ale na druhou stranu zase fakt dost pevně slisovaný. Tím se dostáváme k prvnímu nedostatku - já mám prostě problém nabrat dostatečný množství, který by odvedlo práci, jakou si představuju. Nedostatek číslo dva je ten, že ten matný efekt (který mi nepřijde nic moc, vzhledem k předchozí větě) mi vydrží max. dvě hodiny. Pak už se začínám znova lesknout. Mám relativně mastnou pleť, takže ne každý pudr na ní vydrží delší dobu.

Možná je to ale o preferencích. Já si totiž představuju zmatněnou pleť opravdu matnou. Někteří zase mají radši přirozenější výsledek, takový ten "natural glow". 

Z toho plyne mé doporučení - pokud jste majitelkami sušší pleti a nestojíte o stopro matný finish, tenhle pudr by vám mohl vyhovovat. V opačném případě ale zkuste něco jiného.

Seženete ho např. v Rossmannu (90 Kč/9,4 g).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)