středa 5. listopadu 2014

recenze: hydratační řada od Biodermy (Hydrabio)

Náhodou jsem v lékárně narazila na testovací balíček tří produktů z Hydrabio řady od Biodermy. O pár minut později už jsem si ho plna zvědavosti nesla domů a těšila se, jestli mě tahle značka překvapí nebo ne.


Balíček obsahoval micelárku, krém a nějaké spešl sérum, které má asi dodat ještě větší dávku hydratace. Tak jsem to aspoň pochopila já.

 

Bioderma Hydrabio H2O pleťová voda (na oficiálních stránkách zde, cena 359 Kč/250 ml)

Už podruhé jsem se přesvědčila, že micelárky prostě nejsou pro mě, ať už se jedná o slavnou Biodermu, nebo jakoukoli jinou značku. Na dočištění je to sice fajn, ale fakt bych si tím nemohla odličovat komplet celý makeup včetně očí. Možná mám na tohle jenom citlivou pleť, ale přijde mi, že všechny tyhle "odličovací vodičky" mě strašně dřou, hlavně teda s očima to není moc slavný. Znova se tedy ujišťuju o dokonalosti používání odličovacího mléka. Každopádně tahle micelárka asi nebude sama o sobě špatná, nevysušuje ani nic takového, akorát jsme se prostě neskamarádily. 


Bioderma Hydrabio Sérum (na oficiálních stránkách zde, cena 499 Kč/40 ml)

Druhá věc (ze tří, nic moc skóre, Biodermo), která mi fakt nesedla, je tohle sérum. Jedná se jednoduše o hodně hutný krém. Používala jsem ho na noc, sice se rychle vsakoval, ale i tak mi po něm na pleti zůstával jakýsi mastný film a to já fakt nerada. Co mi ale vadilo hodně byl fakt, že docela obstojně ucpával póry. Takže jsme se s tímhle prckem rozloučili a buď ho podaruju někomu, kdo není na ucpávání pórů tak náchylný, nebo poletí do koše.


Bioderma Hydrabio Legére krém (na oficiálních stránkách zde, cena 499 Kč/40 ml)

Nebojte se, další věc už hanit nebudu. To nejlepší jsem si totiž nechala na konec. Krém jsem používala denně, pod makeup. Není ani moc mastný, ani moc vodový, prostě tak akorát. Pěkně pleť hydratuje, příjemně voní (nic výrazného), póry neucpával. Jediné mínus bude asi vyšší cena. Každopádně tenhle krém přidávám na seznam potenciálních miláčků v plném balení. Pořád doufám, že najdu nějaký z nižší cenové kategorie (bohužel se nedaří a dražší značky zatím bodují). Kdo ví, třeba se konkrétně tento objeví pod stromečkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)