sobota 15. listopadu 2014

recenze: Estée Lauder Volume Lifting Mascara

Nejsem z těch, kdo by si kupovali řasenku víckrát po sobě. Buď mi totiž nevyhovuje, nebo mě přestane bavit a já musím nutně zkoušet novou.

Tuhle krásku už jste mohli vidět v unboxingu nákupu z kosmetika-usa.cz. Jedná se o miniaturku, jinak totiž patří do dražší cenové kategorie. V prvé řadě - nádherné balení! A co víc, nápisy na něm stále drží a nešoupou se. Já totiž kosmetiku, kterou používám denně, tahám v taštičce a vždycky se mi prakticky na všem odrbe obal. Zaujal mě její kónický kartáček, sice není umělý, ale kupodivu s ním nemám problém.


Řasenka není extra suchá ani mokrá, prostě tak akorát. Většinou mívám ze začátku problém se slepováním řas, tady ale nenastal ani při prvním použití. Řasy pěkně natočí a prodlouží, moc se mi výsledný efekt líbí. Jediné, co mi vadí je, že se s ní prostě nedokážu namalovat tak rychle, jak si představuju. Vlastně se s těma řasama většinou drbu docela dlouho. Ale možná se mi to ještě podaří trochu vychytat. Kdybych někdy chtěla zainvestovat do dražší řasenky, tuhle bych nejspíš zvolila bez větších pochyb, protože mi jinak vyhovuje a je moc fajn.

Btw, menší verze výrobků by měly zavést všechny dražší značky, je to super věc, když si nejste jistí koupí plného balení.


+ krásné balení
+ neslepuje
+ fajn kartáček
+ natočí, prodlouží
+ přes den bez problémů drží, nerozmazává se
+ možnost koupě menšího balení

- pro někoho vyšší cena

Minibalení jsem kupovala tu - cena 129 Kč/2,8 ml.
Plné balení jsem našla např. tady - 648 Kč/6 ml.

1 komentář:

  1. Tak ta vypadá luxusně! :) A s tím nákupem řasenek to mám úplně stejně :) Nikdy si nekoupím jednu 2x

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)