pátek 7. listopadu 2014

haul - říjen 2014

Jak jsem se v září držela, tak za říjen tu mám fakt velkou hromadu nových věcí. Občas to prostě jinak nejde:D Teď už ale hodlám šetřit na Vánoce, tak snad bude listopad trošku víc v poklidu.


Došla mi moje pěna do koupele, tak jsem si hned musela objednat novou, opět z Avonu. Rovnou jsem přihodila sprcháč. A protože jich mám doma málo, koupila jsem si v DMku jeden z nové limitky od Balea. Už proto, jak nádherný mají obaly. Poslední je z Oriflame, měl by pomáhat na akné, tak jsem moc zvědavá.


Playboy deodorant mi hrozně voněl když ho měla kámoška, tak jsem nemohla odolat. Antibakteriální gel nosím v kabelce, hodí se když někam jedu třeba vlakem. Z Avonu mi přišla ještě pleťová voda. Odlakovač od Dermacolu jsem chtěla zkusit už delší dobu a teď se mi sešly hned dva. Jeden jsem si koupila a druhý dostala k laku na nehty (obojí dohromady za 30 Kč, not bad:D)


Dvě objednávky - elf a z eshopu kosmetika-usa.cz. Mohli jste vidět na videu zde.


Dvě věci, ze kterých mám asi největší radost. Na feelunique konečně naskladnili značku Zoella Beauty, a tak jsem neváhala a hned objednala tělový krém a svíčku. Obojí nádherně voní a hlavně z krému jsem naprosto nadšená.


Další věc z wishlistu vyškrtnuta - fixační pudr od Dermacol. Dál jsem si udělala radost tvářenkou od Essence z výprodeje, lakem Dermacol (yep, to je ten ke kterému jsem dostala odlakovač) a třemi dalšími laky od Flormaru. Od Essence jsem ještě vzala lepidlo na řasy (bylo potřeba na halloweenské video). Další dvě věci z Avonu - můj oblíbený balzám na rty a řasenka, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Poslední taková spíš blbůstka je cestovní "lahvička" (?) na voňavku.


Zase jsem trochu rozšířila šamponovou sbírku. Využila jsem slev v DM na Toni&Guy a Essence Ultime. U bílého Gliss Kuru už mám doma na dně a Naturals řadu z Avonu mám obecně ráda, tak jsem chtěla vyzkoušet novou medovou parfemaci.


Konečně jsem se dokopala ke koupi Biodermy Sébium Global. Z Oriflamu mi přišel tělový krém a potřebovala jsem i nový pleťový, tak jsem sáhla po dětském Babylove (bohužel mě docela zklamal, ale o tom jindy).

2 komentáře:

  1. Teda, tomu říkám pořádné nákupy:) Já jsem se v říjnu také úplně nešetřila, ale teď už musím alespoň trochu šetřit na Vánoce:) Kosmetika od Zoella Beauty vypadá zajímavě, těším se na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, musím se zas zklidnit ať je vůbec za co na ty Vánoce nakupovat..:D recenzi určitě napíšu:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)