středa 12. listopadu 2014

favourite: little things II. (autumn edition)

Podzim už nám začal před nějakou dobou a i když já osobně mám nejradši léto, umím si najít něco hezkého i na tomhle období. Pokud prší, ideálně trávím dny zavřená v pokoji s čajem, seriály nebo knížkou. A když se zadaří a vyleze sluníčko, mohla bych se celé hodiny kochat měnící se přírodou.

Vždycky když jdu na procházku se psem, vezmu to cestou kolem toho stromu co z něho padaj kaštany (:D vím, že je to jírovec, jenom mi to přišlo moc odborné) a pár si jich posbírám do kapes. Sice už si z nich nevyrábím zvířátka jako před několika lety, ale pořád to má svoje kouzlo.


Budu trapná a zařadím sem svíčky, protože kdo by je na podzim a v zimě neměl rád, žeano. Až nebudu chudý student, ráda bych si nakoupila i svíčky dražších značek (klasika Yankee Candles, Bath and Body Works a blablabla), zatím se ale klidně spokojím s Ikeou.


Miluju čaje a obzvlášť když se venku začíná ochlazovat. Zelený Zen Chai je můj oblíbený, třešeň-banán jsem sháněla neskutečně dlouhou dobu (od lyžáku v tercii, teď jsem v sextě tak počítejte:D) a konečně jsem ho objevila v Rossmannu. 


Veliký hrníčky jsou ty nejlepší a nechápu jak někdo může pít čaj z menších než cca půl litru. První jsem dostala loni k Vánocům a druhý už jste určitě viděli v dmku, kde mizí neskutečnou rychlostí. Ani se nedivím, ty sovičky jsou prostě strašně "kjůt" (nechte mě a mé infantilní úchylky, vím, že mi už není deset, ale mám pocit, že se tahle posedlost přímo úměrně s věkem zvyšuje)!


 No jo, svetry. Jedna z mála věcí, které ráda nosím do zimy. Nesnáším totiž chodit nabalená v x vrstvách oblečení, ale prostě svetryy. Těch není nikdy dost.

(odshora - New Yorker, C&A, Takko, Calliope)

Vždycky jsem ráda četla, a poslední dobou se na to snažím najít víc času, než obvykle. Začala jsem číst i anglické knížky, abych si trochu rozšířila slovní zásobu. Mimo domov mi většinou dělá společnost čtečka, přece jenom je to jednodušší než tahat těžkou knížku.


Můj osobní oblíbenec na letošní podzim je rychle se blížící koncert mojí milované kapely, Hollywood Undead. Nebudu se radši rozepisovat, snad stačí, že se fakt strašně mega moc těším.


Na konec jsem si nechala několik fotek, které jsem udělala při procházce parkem. Nemohla jsem totiž odolat a musela jsem zvěčnit ty krásné barvy všude okolo. Enjoy:)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)