čtvrtek 9. října 2014

haul - září 2014

Tenhle měsíc jsem na sebe docela hrdá, celkem jsem se s nákupama držela a snažila se šetřit.


Průběžně doplňuju železnou zásobu sprcháčů a na Adidas jsem měla 50% slevu do dm, takže nešlo odolat. Pěna na holení už mi došla a tak byla třeba nová. A šampon jsem chodila očuchávat delší dobu, nejdřív mě moc nebral, ale nakonec jsem podlehla.


V dmku mě nachytali na akci 1 + 1 na Rexonu. Cenově to vychází úplně super, tak proč ne, jejich antiperspiranty mám ráda. A Garnier neo mě lákal už od začátku léta, konečně se teď dočkal své chvíle.


Jako každá druhá blogerka jsem číhala na tyhle máslíčka od Alverde, nic překvapivého.


Trochu jsem se rozjela s dekorativkou, dokoupila jsem své milované linky od Dermacol, pudr od stejné značky mi darovala ségra s tím, že jí nesedí odstín. Tvářenku od uma mi přivezla Anet, naprosto jsem si zamilovala její odstín. Úžasný červený lak a řasenku od Rimmel jsem koupila ve slevněné (snad ještě vánoční) sadě. Taky mi došel top coat, tak zkouším Miss Sporty. Poslední věcí je výživa na nehty od Gabriella Salvete, uvidíme, jestli mě zaujme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)