středa 29. října 2014

halloween inspiration/tutorial: dolls


Vždycky jsem měla ráda Halloween, ale letos mě chytl úplně nejvíc. Strašně jsem se nadchla pro nápad, že bych sebe a moji nejlepší kamarádku (viz. video) nějak namalovala. Rozhodly jsme se zkusit (sice profláklé, ale who cares) téma panenek. Takže jsem ve finále ze sebe udělala jakousi "hodnou" a z Natul creepy panenku. Nakonec jsme ještě zašly do lesa a kamarád nám udělal pár fotek (hodím je na konec článku). Není jich moc, ale dýl už jsme v šatech mrznout nevydržely:D A teď už k tutorialu.

Creepy panenku (pracovní název, nesmějte se:D) jsme si představovaly jako takovou mrtvolku, takže hlavní záměr byl konturování. Ono vlastně většina tohoto líčení spočívá v konturování a stínování. V prvé řadě se ale pořád jedná o panenku a ta by dle mého měla mít především dokonalou pleť. Takže jako základ jsem nanesla makeup, korektor a vše zapudrovala. S korektorem pod očima si netřeba dělat starosti. Dále jsem hodně výrazně vykonturovala lícní kosti. Použila jsem matný hnědý stín. Přidala jsem ho trochu i ze stran nosu, na přechod mezi krkem a obličejem a taky na kraje čela. Můžete ho nanést i na klíční kosti, jako já ve videu. Držte se přirozených stínů, akorát je zvýrazněte víc než obvykle. V téhle fázi stínem/bronzerem opravdu nešetřete, hlavně propadlé tváře nám vytvoří dojem mrtvolky.

Další na řadě byly oči. Tady je to jednoduché - zvýraznit to, co normálně zakrýváme. Stejný hnědý stín, kterým jsem konturovala, jsem použila pod oči i na celé víčko a trochu ze stran kořenu nosu. Tam, kde normálně končí kruhy pod očima můžeme nanést ještě tmavší odstín pro prohloubení kruhů. Sem tam jsem přidala i trošku nafialovělé barvy, nebojte se ani červené.

Trošku jsem zvýraznila i obočí, ale nic přehnaného (toho se dočkáme u druhé panenky). Dále jsem nalepila umělé řasy, které je následně třeba přetřít řasenkou pro lepší efekt. K lepení vám může pomoct i pinzeta. Pak jsem udělala tenkou linku nad linií řas, po konec víčka. Oči jsem zakončila tužkou, stačí jí trocha do vnějšího koutku. Nakonec jsem Natul překryla rty korektorem, zapudrovala a přidala trochu hnědého a fialového stínu pro docílení jakýchsi mrtvolných rtů.

Look druhé panenky, která měla být opakem té první, jsem začala zase makeupem, korektorem (tentokrát i pod oči) a pudrem. Další na řadě byla růžová tvářenka, opět se nebojte to přehnat. Přidala jsem i trochu hnědého stínu pod takové ty "jablíčka" na tvářích, snažila jsem se naznačit naducané tvářičky. V neposlední řadě rozjasňovač, hezky lesklý a také trochu přehnaný.

Oči jsem nejprve přetřela primerem a pak použila světlý, béžový stín. Pokračovala jsem hnědou barvou do očního důlku a stáhla jsem ji skoro až do půlky víčka. Na spodní víčko jsem přidala trochu růžové, pro oživení a sladění s tvářenkou a rty. Nezapomeňte všechno hezky ztratit, ať nejsou vidět přechody. Můžete si pomoct i tělovým stínem. Nesmíme vynechat rozjasňovač, příp. světlý stín, do vnitřních koutků a pod obočí.

Následuje stejný postup jako poprvé - umělé řasy, řasenka, linky (tentokrát jsem vytvořila i "ocásek" na konci). Obočí jsem zvýraznila víc než běžně, držela jsem se svého tvaru, akorát jsem se snažila přidat více stínu na nejvyšší část obočí, aby vypadalo více vytvarované.

Rty jsem opět zakryla korektorem a zapudrovala. Použila jsem růžový stín pro vytvoření tvaru, jaký jsem si představovala, a okraje přetřela hnědým stínem. Vytvoří to dojem oblejších rtů. Ten můžeme podpořit ještě přidáním světlého stínu nebo rozjasňovače doprostřed.

Použité produkty:
Lioele Triple the Solution BB cream
Catrice Camouflage Cream (odstín 010 Ivory, 020 Light Beige)
Dermacol Make Up Cover
Makeup Revolution Liquid Concealer
Dermacol krajkový pudr
Astor Anti Shine Mattitude pudr
Dermacol Invisible Fixing Powder
Sleek tvářenka (odstín Squash z tria Pumpkin)
Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter
Essence colour arts eye base
Paletka 88 očních stínů - značku nevím
Essence frame4fame lepidlo na řasy
Rimmel Lash Accelerator mascara
Gabriella Salvete Xxpress aqua waterproof mascara
Essence stíny na obočí
Dermacol Precise Black fix na oči
s-he khol kajal tužka na oči







6 komentářů:

Díky za každý komentář:)