čtvrtek 2. října 2014

cosmetics wishlist

Říkala jsem si, že by nebylo na škodu si trochu utřídit, po čem vlastně v poslední době toužím. Už v tom totiž začínám mít zmatek:D

Štětec na pudr - Klasická houbička mě nějak přestává bavit, vkládala jsem naděje do Kabuki brush od Elfu (uvidíte v unboxing videu), ale zatím to vypadá, že se bude hodit spíš na tvářenku.
Sada štětců na oči - Nemám v plánu si kupovat něco extra drahého, stíny totiž běžně nenosím. Spíš potřebuju pár základních štětců na hraní si doma, příp. když se chystám na nějakou větší událost.
Beauty kit Benefit - Po těch koukám už pár měsíců, pořád si říkám, který z nich bych vlastně chtěla. Sama bych do něho ty peníze asi nevrazila, tak třeba k Vánocům.. Každopádně má vysloužené místo na wishlistu.
Masky od Sephory - Koupila jsem si jednu, zamilovala se a plánuju další.
Avon Spotlight - Takhle vůně mě zaujala už před delší dobou a pořád ji okukuju, jestli náhodou zrovna není ve slevě.
Dermacol odlakovač - Možná pro něj půjdu už zítra, zrovna mi totiž došel odlakovač:D Každopádně jsem na něj slyšela tolik pozitiv, že ho musím zkusit.
Dermacol kávový sprchový gel - Vůbec jsem netušila, že chystají novou parfemaci. Každopádně řadu Aroma Rituals zbožňuju a už jenom čekám na dobrou akci a sprcháče na mojí poličce budou mít dalšího kámoše.
Bourjois Rouge Edition Velvet, Makeup Revolution Iconic 2, Sephora lak na nehty - Pokud sledujete blog Černá Moora, nemohli jste přehlédnout její články zásobující nás celý minulý týden skvělými objevy. Proto jí oficiálně dávám za vinu, že tyhle tři věci prostě potřebuju!
Balea broskvový tělový krém - Nemůžu si pomoct, hrozně mě láká si ho koupit a jestli mě zklame, budu moc moc naštvaná.
Essie lak na nehty - Chci, chci, chci! Už mám vyhlídlých tolik odstínů, že mi na to nebude stačit ani dvouměsíční kapesné.


1 komentář:

  1. Moc pěkný wish list :) Také bych si přála sadu štětců na oči

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)