středa 20. srpna 2014

vzorečkování s Kivvi

Nedávno mě zaujala v poslední době čím dál známější kosmetika Kivvi. Jedná se totiž o přírodní a bio značku pocházející z Lotyšska. Název vznikl podle semínek kivvi, jejichž olej obsahují všechny výrobky. Dále ovšem neobsahují alkohol, konzervanty, umělá barviva, parabeny, silikony a hromadu dalšího bordela, kterému se řada z nás snaží vyhnout. Netestují na zvířatech a výrobky jsou vhodné pro vegany. Nejsem šílený fanatik do přírodní kosmetiky, ale snažím se aspoň něco z ní propašovat do svojí péče o pleť.

Ceny ovšem odpovídají krásnému složení - ano, jsou vysoké. Proto jsem si napsala do eshopu naturals.cz o několik vzorečků. Odpověděli moc milým mailem a za chvilku mě doma čekal balíček. Teď se teda pojďme mrknout, jestli ten seznam přírodních ingrediencí k něčemu je. Přidávám fotky z eshopu, na kalíšcích s troškou krému totiž není nic moc zajímavého. Přes nadpis se dostanete na stránku produktu, najdete tam i složení.




Když jsem četla nápis "marmeláda", představila jsem si teda něco úplně jiného. Překvapilo mě, jak je to ve skutečnosti hutná a mastná věcička. Na druhou stranu ale skvěle hydratuje a vlastně mi ta konzistence vůbec nevadila. První parfemaci jsem moc nevychytala, druhá byla fajn. Za tu cenu mě ale bohužel neohromila natolik, abych šla do plného balení (možná až si někdy budu chtít udělat radost..:D).

424 Kč/120 ml
100% přírodní, 86% bio



Jako první mě zaujala hodně zvláštní vůně, nic nepříjemného, spíš neobvyklého. Peeling je řídký, ale krémový. Obsahuje docela malé zrníčka, průměrně a tak akorát hrubé. Po použití mi pleť přišla hodně projasněná a krásně heboučká.

455 Kč/50 ml
100% přírodní, 72% bio



Asi nejslavnější výrobek této značky a hlavní důvod, proč jsem si vůbec psala o vzorečky. Očekávání byla veliká. Tenhle "koktejl" hrozně zvláštně voní, to vám teda řeknu, ale není to nic nepříjemného, naopak. Používala jsem ho po odlíčení čisticím gelem nebo mlékem na dočištění pleti. Hezky stáhl zbytek nečistot a pleť po něm byla úplně skvělá! Opravdu příjemná věc. Pro nějaké další účinky bych ale asi musela testovat déle. I přes vyšší cenu mě dost láká koupě plného balení a myslím, že v nejbližší době si ho vážně objednám - už teď se mi po tom vzorečku stýská.

345 Kč/150 ml
100% přírodní, 87% bio



Kivvi mě nepřestává překvapovat. Při prvním vyzkoušení tohoto krému jsem byla mírně zaražena konzistencí. Strašně mi totiž připomíná zubní pastu, nemůžu si pomoct:D Voní po směsi květů a bylinek, jestli se to tak dá definovat. Jako denní krém je na mě ale docela mastný, proto jsem ho používala spíš na noc. Jako jo, byl fajn, ale nijak mě nenadchl, takže se už asi znovu nepotkáme.

615 Kč/50 ml
100% přírodní, 72% bio



Tenhle hydratační fluid je úplným opakem tělové marmelády, je totiž hoodně tekutý. Jedná se o opravdu lehoučký krém, ale opět mám pocit, že se po něm nějak víc lesknu a celkově asi na mojí pleť úplně nesedí. Nemám k němu moc co říct, bohužel jsme si nepadli do oka.

615 Kč/50 ml
100% přírodní, 65% bio


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)