sobota 2. srpna 2014

prague trip

Ještě před pár dny jsem si stěžovala, že je půlka prázdnin v háji a já ještě nepodnikla skoro nic velkýho, žádný delší výlet (30 km chození po kopcích nepočítám). Ještě, že jsme s kamarády plánovali cestu do Prahy na výstavu Tim Burton a jeho svět.

Po nekonečném přemýšlení, jak se dostaneme z konce světa do hlavního města jsme nakonec v pět ráno úspěšně seděli ve vlaku. V Regiojetu jsme do sebe hodili kafe a za chvilku už nás čekala Praha. Při cestě na výstavu jsme se ještě zastavili u orloje a pak už byl čas na hlavní cíl naší cesty.

Na výstavě jsme strávili přes dvě hodiny a musím říct, že jich vůbec nelituju. Po celou dobu jsem žasla nad Burtonovou fantazií a schopností ji úžasným stylem přenést na papír (příp. ubrousek:D) a následně i do kin. Měli jsme možnost vidět návrhy na nepublikované filmy, z nichž mě fakt mrzí, že nedokončil "Little Dead Riding Hood" - ten název mě prostě dostal:D Celkově byla expozice skvěle vymyšlená.

Následně jsme si zaskočili na rychlý oběd do Subway a odpoledne jsme celý den chodili po městě (později došlo i na obchody). Nohy bolely, únava přicházela, ale procházka pěkná. O cestě zpátky se už radši moc nevyjadřuju, po přesednutí z Regiojetu do vlaku ČD jsem se opravdu těšila domů:D

Ale konec vykecávání, dnes to bude spíš o fotkách. První je moje, ale ty hezčí a ostřejší jsem si vypůjčila od kamarádky, která přece jenom vlastní lepší foťák než já:)




asi se zrovna snažím o ve finále stejně nepoužitelnou fotku:D

před vchodem












ňamka do vlaku

když nám ladí nehty s obalem:D

Výlet jsem si moc moc užila a nemůžu se dočkat, až do Prahy pojedu zase:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)