středa 27. srpna 2014

photos

Před pár dny jsem se s mojí strašně šikovnou kamarádkou domlouvala, že by mi udělala nějaké fotky zrcadlovkou. Byla jsem ráda, že jsme se konečně dohodly, protože nám to trvalo asi dva měsíce:D Každopádně focení bylo moc fajn a z výsledku jsem nadšená! Posuďte sami:)















8 komentářů:

  1. Moc vydarené fotky :)
    a btw dakujem za masky, dnes prišli a mám už na nose :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to jsem ráda že v pohodě dorazily!:D
      a děkuji:)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! :) Máš moc krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mas krasny usmev:) Ta fotka mezi stromy se vam povedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc hezké fotky^^ i vlasy
    http://lovelyretrostyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)