sobota 23. srpna 2014

favourite: youtubers - part I.

A je to tu, je ze mě oficiálně závislák na Youtube:D Původně jsem vám chtěla představit jen pár mých oblíbenců. Začala jsem procházet svoje odběry a zjistila, že těch "pár" se zvýšilo na "opravdu hodně" a budu tenhle článek muset rozdělit celkově na tři. Yep, je to se mnou špatný.


Jedna z nejznámějších youtuberek. Střelená, pěkně se obléká a jednoduše mě její videa baví.


Začala jsem ji sledovat až nedávno, ale hned se vyhoupla mezi mé oblíbenkyně. Líbí se mi její styl videí a taky ta fešná lampička za ní!


Pozitivní, usměvavá, vždycky zlepší náladu.


Jsem totálně ujetá na britský přízvuk. Obzvlášť na ten jeho.


Dva spolubydlící, kteří mi připomínají mě a moji nejlepší kamarádku za pár let.


Kanaďanka, která se přestěhovala do Austrálie. Vlastní šílené množství bot a hader.


Abych nezanevřela na českou jůtubovou scénu, musím zmínit i svou nejoblíbenější blogerku od nás, Lou. Pořád mě nepřestává udivovat jak úžasně se umí nalíčit a pak má ještě odvahu tak vyjít ven, já bych ji totiž stěží našla.


Tenhle pár mi dokonale sedí co se týče humoru a u Pewdsových videí se vždycky nejvíc nasměju. Jednoduše - Švéd a Italka žijící v Anglii. Ty prostě nemůžete nemilovat.


Skvělá slečna s roztomilým bráchou.


Dva z pěti zpěváků kapely Pentatonix. Miluju tu skupinu a stejně tak tyhle dva.

2 komentáře:

  1. V některých jsme se shodli :) A ty co jsem neznala hned navštívím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě mrkni, třeba tě z nich ještě někdo zaujme:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)