neděle 17. srpna 2014

haul - červenec 2014

Ano, vím, že je půlka srpna, ale tenhle rest si neodpustím, tak jdem rovnou na to:D


Že jsem ujetá na šampony už jste možná někteří stihli postřehnout. Moje vlasy snesou prakticky cokoli a po všech šamponech vypadají skoro stejně. Mohla bych si teda nejspíš koupit něco obyč za pár korun, ale mně prostě dělá radost používat něco hezky voňavého, s hezkým obalem, byť za trochu vyšší cenu (Aussie, Toni&Guy apod.). O tomhle se ale hodlám rozepsat v jednom z dalších článků, takže stačilo.


Yep, na sprcháče mě taky užije. Yves Rocher jsem si dovezla z Prahy, nemohla jsem odolat té úžasné vůni. Jde teda o peeling, ale já ho stejně používám jako sprchový gel. A ten od Balea? No co byste řekli, krásně voněl a byl levnej:D


Rozhodla jsem se letos v létě vyzkoušet umělé nehty. Musím říct, že je to docela fajn věc, lak se z nich vůbec neloupe a vypadají moc pěkně. Akorát mi teda docela často upadávají, takže lepidlo nic moc. V září je ale stejně sundám kvůli hraní na klavír.


Krémů na ruce mám doma až až. Essence jsem ale ulovila ve výprodeji a protože mám jejich krémy moc ráda, nemohla jsem ho tam nechat. Dove jsem vyměnila s Anet za jeden z Avonu, takže mi vlastně přibyl jenom jeden..:D


Na růžovou vodu jsem četla hrozně pozitivní recenzi a jsem opravdu zvědavá, jak obstojí. Sephorácké minibalení čisticí vody jsem si oblíbila - když někam jdu přespat, jen ji hodím do tašky a nemusím s sebou tahat velké balení. Vzala jsem v Sephoře rovnou i jejich novou pleťovou masku, pro kterou jsem teda šla primárně. Bohužel nic moc výběr, ale snad jsem vybrala správně. Odličovač na oči používám jenom při líčení. Nejsem schopná si totiž namalovat řasy aniž bych měla řasenku pod očima a na víčku, takže ji vždycky jenom otřu a je hotovo. Starý odličovač mi už ale došel, tak jsem v drogerii sebrala to nejlevnější, co jsem našla. A protože mám docela problémy s černými tečkami, chtěla jsem vyzkoušet čisticí pásky od Nivea - po dvou použitích jsem spíš zklamaná, takže bohužel.


Docela jsem se rozjela hlavně s laky na nehty. Největší radost mám ale z matného top coatu, který jsem sháněla už dlouhou dobu. Lak od Catrice mi dovezla Anet, na internetu vypadal ale víc do modra. I tak jde o krásnou barvu (kterou už sice doma mám, ale co..:D). Akce 1+1 mě zastihla hned dvakrát - u Rimmelu a Miss Sporty. Nakonec jsem si ještě udělala radost "cukrovým" lakem Sweetie Crush


Chtěla jsem si pořídit nějakou úplně neutrální paletku a objevila jsem tuhle od NYC, tak snad mě nezklame. Bronzer od Essence mě lákal už nějakou dobu a stejně tak Color Whisper. Nakonec jsem doplnila zásobu Catrice korektoru tmavším odstínem na léto.


Bez balzámů na rty by to u mě nešlo, a tak tu mám jeden od Hurraw s vůní zeleného čaje a jeden slavný EOS, taky od Anet (hoodně opožděný dárek k narozeninám:D). Oba jsou úžasné a jsem z nich nadšená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)