neděle 6. července 2014

pěna a gel holení - Balea vs. Gillete


Většina normálních lidí si stoupne před regál s pěnama na holení a řekne si, že v tom asi nebude velkej rozdíl, tak sebere tu nejlevnější a jde. Vlastně jsem až doteď přemýšlela úplně stejně. Vždyť pěna jak pěna, ne? No.. vlastně asi ne.

Ale nejdřív, jak jsem se k tomuhle vůbec dostala. Vždycky jsem si holila nohy jenom s vodou, příp. mýdlem nebo něčím podobným. Poslední dobou jsem začala mít problém s tím, že se mi dělaly na kůži červené pupínky a celkově byla dost podrážděná. Tak jsem si řekla, že vyzkouším nějakou tu pěnu na holení. Najednou jsem před tím regálem stála taky a přemýšlela, kterou koupím. A jako správná blogerka jsem přece musela otestovat, jestli se vyplatí investovat těch pár korun navíc do gelu na holení od Gillete anebo postačí levná klasika od Balea!


Tahle pěna vytvoří nejprve hodně hutnou.. pěnu:D Když se ji ale pokusím rozetřít, hodně jakoby splaskne. Ve finále tam sice něco je, ale musím vypotřebovat hodně produktu, aby měl nějaký pořádný efekt. Jinak ale pěna příjemně voní, sice docela výrazně, ale nijak mě to neotravuje.

Cena se pohybuje kolem 50 Kč/150 ml.
Nemůžu si pomoct, ale Gillete mi prostě vyhovuje mnohem víc. Zaprvé má hezčí balení:D Jinak se teda jedná o gel, který při rozetření vytvoří pěnu. A to mnohem hustší a "trvanlivější", než Balea. Ta se mi totiž vždycky začne roztékat pomalu dřiv, než si začnu holit nohy. Trošku jsem se netrefila do parfemace, ale po chvilce jsem si zvykla a už mi extra nevadí.

Cena je vyšší, stojí kolem 100 Kč/200 ml.



Nevím, jestli je adekvátní srovnávat pěnu a gel, každopádně já už budu v drogerce s přesvědčením sahat po Gillete. Lákají mě další varianty a nadchl mě mnohem víc, než Balea. Možná jsem jenom náročná, ale klidně si kvůli tomu připlatím. Navíc pokud se podíváte na množství, ve finále se nejedná o tak velký rozdíl. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)