středa 21. května 2014

záchrana při rozčesávání vlasů? Tangle Teezer!

Už to bude tak rok a půl zpátky, kdy jsem šíleným způsobem bojovala se svými vlasy a kartáčem, a to po každém umytí. Pro představu, jsem majitelkou hustých, dlouhých a vlnitých vlasů, které se očividně strašně rády zacuchávají někdy až do nepředstavitelných uzlíků. Nechtějte vidět, jak jsem si je chudáky dřív rvala, divím se, že mi na hlavě nějaký zbyly..

Po zkoušení různých sprejů na rozčesávání a kdesi cosi jsem, už ani nevím jak, narazila na Tangle Teezer. Pročítala jsem recenze a zkušenosti a nakonec se rozhodla ho vyzkoušet. Přála jsem si jeho fialovou verzi z řady Elite k narozeninám a už se jenom těšila.


Tangle Teezer je celý plastový a tím pádem úplně snadno omyvatelný, což bych zařadila hned jako první na seznam výhod. "Štětiny" drží na svém místě a po roce a půl používání se jenom trošku zkřivily (což možná způsobilo i moje nošení v kabelce..), ale stále se dá krásně používat.


Oficiálně se tvrdí, že by TT neměl vytrhávat žádné vlasy, měly by být po rozčesání lesklejší, uhlazenější a blablabla. O kartáči bez vyrvaných vlasů bohužel můžu jenom snít, to ale nemění nic na tom, že jejich množství po rozčesání Tangle Teezerem je opravdu minimální. Sice si jednou za čas neporadí s těmi největšími zacuchanci, ale to svému miláčkovi klidně odpustím:D Jestli vypadají vlasy lépe na těch svých asi moc neposoudím, ale vyčetla jsem, že to nejspíš nebudou jen reklamní kecy. Každopádně s mým hárem si poradí na jedničku a už se bez něj neobejdu, ani když přespávám u kamarádky, prostě všude cestuje se mnou:D


Pokud jste se chystali ke koupi, už dál neváhejte, lepší alternativu jsem zatím neobjevila. Na českých e-shopech ho seženete úplně bez problémů a vlezete se do 300 Kč. Pozor ale na různé padělky a fejky. K dostání je více druhů, klasika The Original, Elite, Compact do kabelky a Aqua Splash do sprchy. Doporučuji!


1 komentář:

  1. Mam ho take rada, necesu se uz nicim jinym. Mam ten prostredni:))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)