neděle 18. května 2014

objevte třeba celý svět - Postcrossing


Jednou si tak pročítám fórum na votočvohoz a vyskočí na mě téma s názvem Postcrossing. Několik tisíc komentářů, asi něco zajímavýho. Rozkliknu, začtu se a propadnu téhle zábavě stejně jako skoro půl milionu lidí po celém světě.


Na stránce Postcrossing.com můžete po registraci posílat a dostávat pohlednice skoro ze všech zemí světa. Funguje to asi tak, že si nejprve náhodně vylosujete adresu, pošlete pohled s registračním číslem a nějakým milým vzkazem a po zaregistrování pohledu příjemcem se vaše adresa dostane mezi přidělované. Po několika dnech nedočkavého stalkování schránky by se v ní měl objevit pohled od.. no od kohokoli. Kouzlo je v tom, že nikdy předem nevíte z jaké země nebo od jaké osoby vám něco přijde.

A tak to jde pořád dál, pošlete pohledy a pak dostanete ty svoje. Hrozně mě baví, když objevím na stole nebo ve schránce pohled ze země, kterou doma ještě nemám
. Když si vylosuju adresu, pročítám si profil uživatele a snažím se vybrat pohled podle jeho vkusu, napíšu mu něco hezkého a prostě si s tím vyhraju. Nezapomeňte si do profilu vypsat, jaké pohledy byste rádi dostali a které vás pro změnu neberou. Ne vždycky to vyjde, ale aspoň se zvýší šance, že se vám bude líbit.


Co vlastně psát cizím lidem, když se rozhodnete něco poslat? Já většinou píšu o sobě, kolik je mi let, kde bydlím, co mě baví, co mám ráda. Přidám datum, slovíčko nebo větu v češtině nebo nějakou roztomilou nálepku:D Občas si s tím připadám jako malé děcko, ale když ono se na ty pohledy pak moc hezky kouká.. Ty nejhezčí, které dostanu, si doma vystavuju na nástěnku a říkám si, že na všechny tyhle místa se jednou podívám. Se svými sny o cestování je pro mě postcrossing ideální volba.


Tak co, taky vás to chytlo tak, jako mě?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)