středa 14. května 2014

moje motivace aneb jak se dokopat ke cvičení

Sama moc dobře vím jaké to je, když mám špatnou náladu, nic se mi nechce a poslední, co bych chtěla dělat, je vytáhnout věci na cvičení a jít makat. Proto tu pro vás mám pořádnou dávku motivace, teda aspoň takovou, která pomáhá zvednout ze židle mě:D

I. Hezké počasí
- Zdá se to jako kravina, ale nic mi nedodá víc energie, než sluníčko a teplo. Hned mám větší chuť např. obout boty a jít si zaběhat, nebo prostě jenom zacvičit doma.

II. Pohled do zrcadla
- Asi ta největší motivace. Stačí se na sebe podívat, prozkoumat postavu, vidět to, co chci zlepšit a víc není potřeba.

III. Nakopávací písničky
- Viz. moje články tu a tu.

IV. Motivační obrázky
- Fotky vymakaných bříšek a všeho možného najdete už skoro všude. Namátkou - weheartit.com, různé stránky na FB, na Instagramu. Vlastně stačí jen zadat do googlu "motivation":) Stáhněte si oblíbenou fotku do mobilu nebo počítače a kdykoli je potřeba, stačí se podívat.

V. Piercing, kus oblečení, léto
- Toužíte po piercingu do pupíku, ale chcete mít ploché břicho, aby líp vynikl? Motivace je na světě. Nebo třeba potřebujete zhubnout do tamtoho krásnýho trička. A nezapomeňte, že se blíží léto, kdo by nechtěl pěknou postavu do plavek a štíhlé nohy do kraťasů?:)

VI. Odměna
- Řekněte si, že až ztratíte 2 cm přes břicho, koupíte si vytoužené kalhoty nebo tvářenku. Cokoli. Převeďte si cenu dané věci do odcvičených minut nebo třeba uběhnutých kilometrů. Shopaholici tento způsob náležitě ocení:D

Ale hlavně, mějte pevnou vůli. Až si budete chtít dát další pytlík brambůrků nebo tabulku čokolády, vzpomeňte si na to, jak jste předtím makali. Není vám to líto?:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)