úterý 27. května 2014

50 random facts about me TAG

1. Bydlím v malém městě na konci světa a nemůžu se dočkat, až odsud vypadnu.
2. Je mi 16 a už nechci být ani o rok starší!


3. Narozeniny mám 10. února a hrozně mě štve, že nemůžu slavit někde venku v létě:(
4. Neskutečně se bojím veškerýho hmyzu - pavouci, brouci, mouchy a podobné potvory? Fuj!
5. Miluju zpěv, klavír a celkově hudbu a jednou bych se tím chtěla živit.
6. Mým největším snem je procestovat svět.


7. Oblíbený jazyk? Rozhodně angličtina!
8. Mám dvě nejlepší kamarádky na světě.
9. Jsem hodně společenská a ráda poznávám nové lidi, navíc si celkem užívám pozornost.
10. Ráda se odlišuju od okolí, ať už je to jakákoli maličkost. Hlavně ať nejsem stejná jako všichni ostatní.
11. Jako malá jsem flákala s panenkama o zem a pak si hrála na doktorku. Nebyla jsem nijak psychicky narušená, opravdu ne!
12. Nenávidím fyziku a děsí mě, že ji budu potřebovat na vysoké.
13. Na výšku chci jít na farmacii, baví mě totiž chemie a občas i biologie:D
14. Nejlepší nápady mě vždycky napadají ve sprše a těsně přes spaním - tzn. když si je nemůžu zapsat..
15. Všechno zapomínám. A to vážně, co si nenapíšu nevím a neřvěte na mě, když nebudu vědět co jste mi před 5 minutama řekli! Proto s sebou vždycky nosím diář, jinak jsem bezradná.
16. Chodím na gympl do té nejlepší třídy. Mí spolužáci mi jednou budou sakra chybět.
17. Nenávidím zimu, miluju sluníčko a vedro. Jednou hodlám bydlet u moře a budu spokojená.


18. Občas mě chytne uklízecí nálada a najednou mám v pokoji krásný pořádek. Přes týden se tu jinak válí různé kousky oblečení a šperků, jak se ráno snažím vypravit do školy.
19. Všude chodím pozdě. Nevím, jak to dělám, ale nikdy prostě nestíhám.
20. Ráda dlouho spím a ranní vstávání mě zabíjí.
21. Začátkem května jsem si splnila sen, když jsem viděla naživo kapelu Pentatonix:) A v listopadu se chystáme do Prahy znova, na Hollywood Undead, druhou mojí milovanou skupinu! Dalším takovým vysněným koncertem jsou PianoGuys, podle mě dělají úžasnou hudbu a upřímně je obdivuju.
22. První, co mě zajímá při poznávání nových lidí je, jakou poslouchají muziku a které filmy mají nejradši. Podle mě tenhle vkus o člověku hodně vypovídá.
23. Je těžké se mnou vydržet a dobře to vím. O to víc obdivuju svoje kamarády.
24. Nikdy jsem nekouřila a nemám to v plánu. Hnusí se mi to.
25. Spím v měkoučkých chlupatých ponožkách. Vždycky.
26. Zbožňuju svoje vlasy - i když bych si je občas nejradši ostříhala úplně na krátko:D


27. Jsem docela flegmatik, nic moc neřeším a hlavně to nedávám najevo i když se třeba cítím jinak.
28. Taky se ale řadím mezi beznadějné optimisty a snílky, ráda šířím dobrou náladu a radši si nechci připouštět, že by některý z mých životních plánů nevyšel. A že těch plánů je celá hromada!
29. Připadám si jako docela zodpovědný člověk i když to tak občas nevypadá..:D
30. Miluju nakupování a nikdy nebudu mít dost oblečení.
31. Nenávidím autotune a podobné úpravy v popových písničkách, zní to fakt děsně.
32. Ve školce jsem nemluvila vůbec s nikým kromě svojí nejlepší kamarádky.
33. Mám celkem vysoké sebevědomí a jsem za to fakt ráda.
34. Poslední dobou mě hodně baví běhání, pořád v obchodech koukám po nějakých pěkných botách..


35. Mobil je můj hodně dobrej kámoš a asi bych bez něho nepřežila. No joo, závislák, nechte mě.
36. Jedno z jídel, kterých bych se užrala, je kukuřice.
37. Ještě jsem neletěla v letadle a těším se, až konečně poletím.
38. Strašně mě nebaví holit si nohy. No a koho jo, že?
39. Pořád koukám na seriály (nejoblíbenější jsou Game of Thrones, Gossip Girl, Vampire Diaries, HIMYM, Dr. House, Suits a PLL).


40. Hrozně moc chci umět hrát na kytaru ale nemám čas ani vůli se to naučit:(
41. Jsem šíleně netrpělivá, všechno bych nejradši měla hned teď a tady!
42. Mám ráda černý humor, někteří lidi mě nechápou:D Celkově mi přijde, že mému humoru rozumí jenom pár kamarádů, je takový hodně.. specifický.
43. Pewdiepie je nejlepší letsplayer ever!
44. Opravdu nemám ráda trapné americké filmy s předvídatelným koncem, ještě když jsou plné šíleně dojemných monologů.
45. Rozbiju snad každou svojí kabelku. Nevím, jak to dělám, ale pokaždé mi křupne poutko, spravuju to gumičkama a zatím drží!:D
46. Pořád je mi zima. Teda pokud se nevyvaluju na sluníčku.
47. Nosím rok a půl rovnátka a fakt se těším až mi je sundají.
48. Sleduju hromadu youtuberů, je to taková moje televize.
49. Nejradši bych všechno odkládala až na poslední chvíli.
50. Nosím krátké nehty, vadí mi, když jsou hodně dlouhé (a nenalakované).
+ 51. Čumím, že jsem zvládla napsat tolik věcí o sobě:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)