neděle 6. dubna 2014

My favourite: E-shopy

Dlouho jsem se neozývala, bohužel toho je teď strašně moc jak ve škole tak v hudebce, takže trošku nestíhám. Budu se ale snažit zase začít nějak pravidelně přispívat. Teď už ale k tématu.

Co jsem si založila účet v bance, čím dál častěji si objednávám hlavně teda kosmetiku spíš z e-shopů. A taky stále zjišťuji, jak se vyplatí mít založený PayPal - dá se jím platit prakticky ve všech zahraničních obchodech a nákup je opravdu jednoduchý.

Obchody nejsou seřazené podle oblíbenosti, ale jednoduše tak, jak mě napadaly:D



Co byste taky ode mě mohli čekat, že ano? Levné zboží a obrovský výběr, to jsou asi první věci, které mi přijdou na mysl. A taky hromada šperků, které jsem si odsud objednala. Co si budeme povídat, kvalita není nijak závratná, ale na druhou stranu, některé běžné obchody jsou kvalitou celkem srovnatelné a akorát předražené. Stačí vědět, které druhy zboží se vyplatí na eBay pořídit - šperky všeho druhu, šifonové košile, kryty na mobil, BB krémy a asijské značky kosmetiky (raději u ověřených prodejců!).
Platba: PayPal
Poštovné: většinou zdarma, jinak se liší



Podobně profláklý jako eBay, já se na něm ale ještě tolik neorientuju. Navíc dodací doba většinou trvá déle (stále čekám na svůj EOS, kdoví jestli se dočkám:D). Jinak platí asi to samé jako u eBay.
Platba: pomocí karty (zadáte číslo, datum expirace apod.)
Poštovné: zdarma nebo se liší podle prodejců



Ptáte se proč objednávat drogerkovou značku z netu? Často mívají super akce, na první nákup navíc dostanete slevu 100 Kč. Ale co mě k nákupu dokopalo nejvíc - všechny odstíny Make up Coveru! Těšit se i můžete na pár vzorečků. 
Platba: dobírka, převod, kartou, osobně
Poštovné: 89 Kč, dobírka - plus 30 Kč, při nákupu nad 555 Kč poštovné zdarma



Objednávala jsem odtud tvářenku a všechno v pořádku, nemám si na co stěžovat. Jedná se tuším o jakýsi oficiální obchod pro ČR, takže nabízí široký sortiment kosmetiky MUA.
Platba: dobírka, převod, GoPay
Poštovné: 79 Kč, dobírka - plus 49 Kč


Nakoupila jsem si tu mimo jiné balzám na rty Crazy Rumors a to hlavně proto, že se dá najít řada promo kódů se slevou, a tak to vycházelo levněji, než u nás. Stačí zadat do googlu "iherb promo kód" a máte to. Nevýhodou je dlouhá dodací doba, čekala jsem tak 2 měsíce, ne-li víc. Hodně lidí zde nakupuje třeba štětce Real Techniques nebo různé vitaminové doplňky a podobné vychytávky.
Platba: kartou
Poštovné: liší se podle objednávky, ale vychází kolem 4 - 6 dolarů, nad 20$ zdarma



Bála jsem se vysokého poštovného, jelikož se jedná o slovenský web ale asi mají pobočku někde v ČR, protože to bylo v pohodě. Brala jsem odtud štětce Hakuro, Crazy Rumors a tvářenku NYX. Rozhodně doporučuju, super zkušenost.
Platba: dobírka, převod, osobně
Poštovné: 43 Kč, s dobírkou 99 Kč, při nákupu nad 1300 Kč poštovné zdarma



Super stránka, kde bych si nejradši objednala úplně všechno, ale bohužel to cenově není až tak výhodné, takže jenom občas:) Každopádně si vybere snad každý - müsli, kaše, ovoce, sušenky, čokoláda, prostě samé mňamky.
Platba: dobírka, převod, karta, osobně
Poštovné: 49 Kč, při nákupu 6 a více tubusů poštovné zdarma

A na jaké e-shopy se chystám v budoucnu? Láká mě třeba amazon, kosmeticky-svet, galaxieprani, makeupshop, bangbag (balzámy Hurraw) a hromada dalších. Moje složka Must have už je totiž trošku přeplněná, což se bohužel nelíbí mýmu kapesnýmu..:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)