neděle 16. března 2014

Recenze: Micelární voda Loreal Sublime Soft

Vím, vím, stokrát omílaná micelárka, o které jsme už četli na každém druhém blogu jen a jen oslavné ódy. Jenže kdyby mě nadchla tak, jako ostatní, ani bych o ní článek nepsala. Naopak, nenadchla mě vůbec a proto jsem se rozhodla sepsat tuhle recenzi.


Pokukovala jsem po ní dlouho. Jakože od té doby, co se objevila na trhu. A ještě víc, když si ji všichni začali chválit. Pořád jsem se ale nějak neměla ke koupi, na odličování mám prostě ráda odličovací mléka a micelárka mě trošku děsila. Jenže jednoho dne ji mamka přinesla domů s tím, že ji dostala zdarma k jakémusi krému, a tak jsem se po micelárce vrhla a s očekáváním (celkem chyba) se pustila do zkoušení.

Na první pohled se mi líbila, balení je fajn a tak nějak mi přijde design řad na odličování od Loreal  sympatický. To ale končí, když se micelárku pokusíte nanést na tamponek. I když zas takový problém to není, spíš vám ve většině případů vychrstne dvakrát větší množství, než je potřeba. V důsledku toho mi po pár dnech přišlo, že neskutečně rychle ubývá.


Na jednom blogu jsem četla, že micelárka divně smrdí po plísni, čehož jsem se bála asi nejvíc. Takže jsem se ji po nanesení na tamponek jala očichávat a následně zjistila, že necítím nic. Ale fakt vůbec, nemá žádnou parfemaci. Takže jeden problém zažehnán. Nastal čas otestovat odličovací schopnosti.

Když to shrnu, odličuje dobře, pokud pominu fakt, že jsem měla řasenku rozpatlanou všude kolem očí, než jsem ji dostala dolů. Při nanášení na pleť to tak divně dře a navíc po použití lepí jako blázen. Obzvlášť na očích, nic moc přijemnýho. A ještě jedna věc - po pár dnech jsem si všimla, že mi při sundávání řasenky nějak začínají padat řasy.

Takže:
+ pěkné balení
+ bez parfemace
+ průměrně odlíčí
+ dostupná a levná

- lepí
- na prd dávkování, rychle ubývá
- při nanášení dře
- padání řas

Asi po týdnu a půl jsem vytáhla své odličovací mléko od Garnier, protože na tohle nervy fakt nemám. Absolutně nechápu, co na téhle micelárce všichni vidí, protože já už se k ní pokud možno nevrátím. Pokud by to někoho zajímalo, cena se pohybuje kolem 100 Kč za 200 ml. Ale za mě teda silně nedoporučuju.

Co vy a micelárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)