pondělí 10. února 2014

Moje sbírka balzámů na rty

Přiznávám, jsem závislá na balzámech na rty. Jakože fakt hodně. Neobejdu se bez nich, v kabelce vždycky nějaký najdu, žádný se u mě dlouho neohřeje. Když dlouho nepoužiju balzám, začnu mít na rtech takový nepříjemný pocit, prostě už je to asi fakt závislost:D Moje momentální sbírka se doufám brzo rozšíří, protože už mám vyhlídlé další a další značky, které chci vyzkoušet. 


Avon, ten u mě v počtech vede, ne však v oblíbenosti. Sice mám opravdu ráda broskvový balzám v kelímku a ten v tubičce taky není špatný, ale tyčinkové teda nic moc, nějak mi nesedí ty vůně. Možná některé z nich pošlu dál. Ten kelímkový se u mě ale stoprocentně ještě někdy objeví.

Značka Sierra Bees mě zaujala při objednávce z iHerb. Musím ale říct, že mi moc nevoní, a navíc se při používání občas začnou jakoby rozpadat a drolit, prostě nedrží při sobě. Už bych si je znova nekoupila.

Maybelline Baby Lips, oo ano, tak dlouho jsme na ně čekali. Voní pěkně, ale přijde mi, že s hydratací je na tom hůř. Až tak moc mě nenadchl.

Dermacol Love Lips naprosto božsky voní (hlavně broskev a hrozno). Sice bych byla radši, kdyby nebarvily, ale kvůli té vůni jsem ochotná to přežít. Co bych ale rozhodně vytkla, je srdíčkový tvar balzámu - špatně se mi nanáší a podezřele se v obalu viklá. 

Crazy Rumors, nadchly mě hned napoprvé a rozhodně koupím znova.

Carmex, to je klasika. A i přesto, že mě už pár lidí obvinilo, že si patlám na pusu lepidlo, se chystám na třešňovou verzi. 

Co vy a balzámy? Jste taky závisláci jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)