pátek 3. ledna 2014

TAG 2013

Jako úplné zakončení roku 2013 se mi zalíbil tento TAG:) Pokud jste jej taky psaly, ráda si počtu:)

1. Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?
Mám pocit, že pořád zkouším nové a nové věci.

2. Prošla jsi nějakou větší změnou?
Pokud se počítá změna vzhledu a chování tak rozhodně ano a mám takové tušení, že příští rok budu tvrdit to samé.

3. Stal se někdo z tvých přátel rodiči?
Vzhledem k věkové kategorii mých přátel - nestal a doufám, že v nejbližší době ani nestane:D

4. Které datum z letošního roku Ti utkvělo v paměti?
22. 11.

5. Zemřel někdo z tvých blízkých?
Naštěstí ne.

6. Navštívila jsi nějaké zahraniční země?
Chorvatsko.

7. Výhodná koupě?
Tílka v letních výprodejích v Tally Weijl.

8. Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?
Míň sněhu, víc sluníčka!

9. Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?
Asi cvičení, většinou se mi dařilo cvičit pravidelně, ale byly i chvilky, kdy nebylo moc času.

10. A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku?
Nejspíš budu končit s divadlem, což znamená víc času, tak snad se to nějak projeví:)

11. Oblíbený program v TV?
Koukám spíš na seriály na ntb, nejvíc mě letos bavila Anatomie lži, Dr. House, PLL, The Vampire Diaries, Gossip girl a Games of Thrones.

12. Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?
Andělé a démoni.

13. Největší objev na hudebním poli?
Začala jsem dost poslouchat Linkin Park, ale ty už jsem znala dřív, akorát mě to teď nějak chytlo. Pak taky Fall Out Boy a Imagine Dragons.

14. Největší úspěch v pracovní oblasti?
To se mě zatím netýká, pilně studuju.

15. Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?
Že jsem si konečně udělala aspoň trochu jasno v tom, co chci.

16. Největší omyl?
Těch bylo!

17. Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v loňském roce?
Rozhodně radostnější a kupodivu se to pořád stupňuje, jsem to ale optimista:D

18. Za co jsi utratila nejvíc peněz?
Kosmetika a oblečení, ano ano, neuvěřitelné.

19. Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?
Nenapadá mě nic většího, spíš se pořád snažím splnit si ty největší přání a sny.

20. Přála sis něco, co se ti nesplnilo?
Na splnění se pracuje, trpělivost prosím!:D

21. Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?
Slavila s nejlepšíma kamarádkama:)

22. Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než je/byl?
Každá maličkost mi udělá ještě větší radost.

23. Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?
Nejvíc asi kamarádi:)

24. Koho/co jsi letos postrádala?
Tuším, že nikoho, všechny jsem měla kolem sebe.

25. Největší přání v tuto chvíli?
Prosadit se zpěvem a hudbou:)

26. Co hodláš změnit v příštím roce?
Najít si víc času na sebe (což je u mě kolikrát problém) a na věci, které jsem odkládala kvůli lenosti.

Tak co, jak jste na tom s předsevzetími?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)