pondělí 27. ledna 2014

Recenze: BB cream - Lioele Triple the Solution

Teprve druhý BB cream, který jsem vyzkoušela v plném balení a hned mě naprosto nadchnul. Dokonce mi i bylo líto ho plácat na recenzi a swatche:D

Co se týče balení, líbí se mi moc a pumpička ještě víc, protože je praktická. Navíc, až bude BB docházet, nebude problém tubičku roztřihnout a dolovat z ní zbytky, muhehe. Nádherně voní, tak nějak květinově, sice ze začátku docela výrazně, ale na obličeji už cítit nějak extra nejde, takže mě nic neobtěžuje. Naopak mám strašně ráda jak mi po něm voní štětec:D



Naprosto zbožňuju tu konzistenci! Konečně něco, co není šíleně tekuté. Krásná taková sametová textura, hutnější, ale ne natolik, aby vytvářela masku. Na českých e-shopech se dá sehnat za docela šílenou cenu, kolem sedmi stovek. Já objednávala klasicky na ebay a vyšel mě na nějakých 20$ za 50 ml. Měl by slibovat SPF 30 (cení se), bělicí účinek a předcházet vráskám (nějak jsem nezaznamenala, ale budeme doufat:D). A odstín? Mooc fajn. Žádná škaredá oranžáda, prostě univerzální světlý odstín.


Po nanesení pěkně sjednotí pleť a když se navrství dost dobře kryje. Já ho sice doplňuji mým Dermacolem, ale pokud nemám zrovna šíleně rozjeté akné, vystačí si i sám. Vydrží mi celý den prakticky ve stejném stavu, večer je vždycky co odličovat. Nevím jak slečny s hodně suchou pletí, ale pro mě by byl bez pudru nepoužitelný, ale s tím já počítám, celkem se mi mastí T-zóna.


Plusy:
+ balení, pumpička
+ parfemace
+ konzistence
+ výdrž
+ krytí
+ výsledný efekt

Mínusy:
- není bezedný!

Sečteno, podtrženo, nejlepší BB cream, který se mi kdy dostal do rukou (kosmetické taštičky, chcete-li). 700 Kč bych do BB/makeupu nevrazila, 400 - 500 ano, pokud mi vyhovuje tak, jako Lioele. Navíc ho mám od června, a ještě pořád mám pocit, že nějakou dobu vydrží (používám ho prakticky každý den, když se líčím). Až dojde, objednám znova, protože ho prostě chci a vám ho můžu s klidem doporučit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)